Lathouwers

Alles prima geregeld, goede informatie over het feit dat de tafel veel later kwam als verwacht was.

De bezorging op een avond.

Trudy Guffens

Super service, verschrikkelijk leuke winkel!

Onze lamp was niet direct leverbaar, ik werd hier netjes over gebeld, super service!

Job

Snelle manier van bestellen en leveren.

P. van Caspel

Aftersales service dramatisch, op e-mail geen reactie en telefonisch niet te bereiken

Paul van Caspel

Neem mijn woorden en kritiek terug, Astrid van Urbin heeft alles netjes geregeld en geld is op mijn rekening gestort.

Alerte reactie op mijn schrijven!

Renate

Al jaren prima ervaringen en leuk assortiment door de jaren heen. Goede website.

Zeer betrouwbare winkel . Denken met je mee en geven goede tips. Zijn leuke enthousiaste mensen.

Judith

Mooie sierkussens! Heerlijk tropisch en zomers.

Snelle levering.

M. Blokker

Vlotte levering

Mooie website en zeer snelle levering van de bestelde producten

Petra

SUPER!!
SUPER!!
Ik heb afgelopen week een bank en een salontafel besteld. Na fijn contact besloten het te laten bezorgen (Dat ik op de 2e etage woon was geen enkel probleem en alles is ook netjes naar bouwen gesjouwd)
De meubels waren goed en proffesioneel verpakt, optijd bezorgd en precies zo als beschreven op de site.
UrbinDesign bedankt!

Prijskwaliteit
Service

Arno en Nicole

Top!

We waren al een tijdje op zoek naar mooie designstoelen bij onze eettafel, via de site zagen we ze dus snel naar de winkel in Vlaardingen.
De stoelen stonden in de opslag...
Top!

De stoelen stonden in de opslag werd ons verteld, onder het genot van een bakkie koffie reed de eigenaar snel op en neer om ons de stoelen te leveren.
Kijk dat is service, uitgebreid de tijd nemen voor je klant en daar moeite voor doen.
Leuke winkel trouwens, aardige luitjes de eigenaren.

Snelle service, veel kennis van producten, leuke winkel, mooie goede uitgebreide website.