Je aankoop wordt beschermd

PASCALE DE MEYER

Vlotte bestelling en betaling. Enkel de levering (is uiteraard een ander bedrijf...) viel me wat tegen... pakje werd gewoon aan de voordeur gedropt omdat ik niet thuis was... logischerwijs mag je...

Gaby Draper

Prima levering, wij dachten dat de kast gemonteerd geleverd werd!!! ( stond niet vermeld op de site).Maar helaas het was een bouwpakket. Maar met een prima beschrijving. Dus het in elkaar zetten...

Snelle correcte levering😃👍🏻

Cecile

Ik heb twee dashboard poppetjes besteld en 2 dagen later werd het bezorgd. Alles is prima verlopen.

JH van Helvoort

Prachtige slaapbank van Innovation Living gereserveerd en zeer snel afgeleverd. We zijn er blij mee!

Meedenkend, vriendelijk en correct.

S. Sonneveldt

We hebben twee lampen gekocht. Een hang lamp en een staande lamp. De hang lamp in de winkel opgehaald en de staande lamp via de website besteld samen met een canvasdoek.
We zijn erg...

Enthousiast en zeer vriendelijk.
Leuk gevarieerd en verrassend aanbod.
Goede service.
Webwinkel ook prima.

C. van Rooij

Snel geleverd, maar verkeerde kleur planken. Eigen fout, niet goed gekeken. Contact gehad, vriendelijk en meteen opgelost. Goeie planken snel geleverd, top service!

Uitstekende service!

E. Hertogs

Eerst keer besteld bij UrbinDesign
Snelle levering, alles goed verpakt...dik tevreden

Snelle levering, alles goed verpakt

Elma Hertogs

Snelle levering, hele goede service.
Ik ga beslist nog een keer wat bestellen..top

Wat ik besteld had, was breekbaar maar door het product goed te verpakken..heel afgeleverd

Hutsebaut Mick

Mooie overzichtelijke website. Eenmaal een keuze gemaakt is de levering ook naar Belgie goed verlopen. Ik ben zeer goed op de hoogte gehouden waar mijn pakket zich bevond.
De producten zijn...

De goede service!!

Ten aanzien van de reactie: “Reactie UrbinDesign: Ter compensatie, gratis bezorgd, excuus voor de langere levertijd.
Veel plezier met de tafel, Groet UrbinD=sign”.
Hartelijk dank voor...

Veel plezier met de tafel, Groet UrbinD=sign”.
Hartelijk dank voor het gebaar, erg netjes.