Loes Snippe

De aangeboden producten zijn zeker trendy producten, echter lijken de producten op de website van betere kwaliteit dan in werkelijkheid. De producten komen goedkoop over door de slordige afwerking...

Assortiment

Reactie UrbinDesign:

Dank voor uw feedback, u kunt ook niet anders verwachten, het gaat hier om cadeautjes vanaf 4, 95 echte kleine artikelen zoals een cactusslinger, een led ananas lampje e.d.

U Besteld, wij leveren zelfs met een korting op #Blackfriday -10%, gratis levering, U stuurt een mailtje naar ons met de mededeling HERROEPINGSRECHT!!!!!

Wij storten uw geld netjes retour en vervolgens krijgen we ook nog een slechte feedback, waar we altijd blij mee zijn en kunnen laten zien dat we het ook wel eens verkeerd doen! We zijn tenslotte mensen.

1 x Cactus lichtslinger € 7,95 € 5,00
1 x Vinyl coasters € 6,95 € 6,95
Subtotaal inclusief BTW € 56,85
Kortingscode BLACK: 10,00% korting € -5,68
Totaal inclusief BTW € 51,17

Wij wensen u een fijne dag en fijne feestdagen toe.
Met vriendelijke groeten.

Astrid en Urbin

Jacqueline van Teeseling

Goede ervaring

snelle levering

corry wever

Ben erg tevreden over de aanschaf van 2 boomerangtafels,
Bijzondere vriendelijke mensen zijn Astrid en Urbin.
De tafels staan 1 dag, en al vele complimenten,

Irene

Leuke website met leuke en verrassende producten. Bestelling werd geruisloos verwerkt en afgeleverd. Top!

Snelle levering.

CB

Goede prijs, snelle levering.

Gerard Hilbink

Ja goed en behulpzaam

Nee nog niet gezien

Anja

Leuk bedrijf. Leuke mensen

Prachtige winkel. Snelle levering. Bedrijf die de bank heeft gebracht ook geweldige service

L. van Santen

Op bezoek in de winkel in Vlaardingen werden we zeer hartelijk ontvangen. Onze vragen werden op waarde gescat en er werd volop meegedacht. met name het advies over de kleurstelling was een eye opener

Klantgericht (mee)denken en ook bij de aflevering zeer goede service. Creatieve gedachten hielpen mee om de diner zo mooi mogelijk te laten uitkomen en qua opstelling het meest praktisch te laten functioneren

anita

Alles goed verlopen, tevreden met het vliegtuig, zeer mooi en is hier veilig geland.

Vlugge verzending met track en trace.