Je aankoop wordt beschermd

Hans De Vloo

Goede prijs voor een goed product

snelle levering

Charité

Zeer goede service. Vriendelijk en persoonlijk. Goede kwaliteit.

Persoonlijk en betrouwbaar

Duco van der sluis

Goed, prima service duidelijkheid vanaf moment 1

Goed prijs persoonlijk contact

Mimosa

Heel goed en discreet bedrijf met vriendelijke mensen die helpen waar kan en weten waar ze het over hebben! Nette verzending,
Mooie unieke spullen en de moeite waard om eens langs te gaan!

Prijs kwaliteit verhouding.

takken

Mab van Wijk

Positief, Eerst wat verwarring over de prijs van het artikel maar dat was snel uit de wereld geholpen. Vriendelijke behulpzame mensen. Snelle levering en afhandeling

Lyz Dapper Tattoo

Mooie spullen en goede service!

Ik had 2 kussens besteld via internet, de stof was echter iets anders dan ik had gedacht, ik heb gebeld en mocht ze retourneren. Volgende keer ga ik in de winkel langs , dat is toch handiger /leuker. In ieder geval top dat ik ze mocht terug sturen.

Denise Notermans

Mijn ervaringen zijn super goed te noemen. Gave retro meubelen. In de ochtend besteld en bij toeval de zelfde middag al thuis bezorgd en ook nog in elkaar gezet. Wat een topper

Eenvoudig te bestellen. Zeer aparte leuke collectie. Zeer goede contact momenten. Persoonlijk! Prima prijs

Hetty

Super leuke winkel en webshop. Kan hier altijd slagen voor wat leuks.

Goede communicatie. Snelle levering.

Connie

Niet best: ik denk op tijd te bestellen zodat ik het aan mijn dochter kadootje kan doen op haar verjaardag (4 april), dan krijg je PAS NA BETALING de melding dat ivm vakantie verzending na 5 april...

Geen idee, bestelling nog steeds niet binnen