UrbinDesign

UrbinDesign Ook benieuwd naar feedback over de webshop UrbinDesign? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company909
Uitstekend (10/10)
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen UrbinDesign met 9.1/10. Gebaseerd op 909 ervaringen.

Nederhoff opleidingen bhv en ehbo
Zeer goed (9/10)
Nederhoff opleidingen bhv en ehbo

Binnen 2 dagen geleverd

Score voor UrbinDesign:4.5/5

Goed en snel.

Van Tilburg
Van Tilburg

Meedenken met klant, ik kreeg wat extra trays meegeleverd zodat ik thuis kon zien wat het leukste stond en dan oas mijn keuze hoefde te maken

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer positief, snelle levering en vriendelijk geholpen.

Henkie

Snelle levering.

Architectuurbureau Koen De Rycke
Architectuurbureau Koen De Rycke

Perfecte service,.
alles volgens afspraak !.

Arja Broere

Mijn ervaring met urbindesign is zeer goed. de website is duidelijk. er werd ook over de telefoon duidelijk en vakkundig gecommuniceerd. het bezorgen verliep vlekkeloos. en het allerbelangrijkst: wat een prachtige slaapbank!! een pareltje in ons huis! bedankt!!.

Ramon en Rowena
Goed (8/10)
Ramon en Rowena

Goede en vriendelijke communicatie, we werden goed op de hoogte gehouden van de vertraagde levering. En ontvingen compensaties waar we erg blij mee zijn! :)

Score voor UrbinDesign:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij waren op zoek naar een rood witte bel air diner booth van 180cm, deze konden we nergens meer op voorraad vinden. toen kwamen we bij urbindesign uit. ik had een mailtje gestuurd met de vraag of deze booth op voorraad was. ik kreeg vrij snel reactie met het antwoord dat deze op voorraad was. toen heb ik gelijk de koop afgerond, en bleek de booth toch niet op voorraad te zijn. de gene die ze nog wel hadden was een andere kleur rood. een kleine vergissing maar met de meerdere gemeende excuses van urbindesign. de levertijd zou ca. 14 weken zijn ivm. de productie. wij hebben besloten hier toch op te wachten met de afspraak dat we in de tussentijd op de hoogte gehouden zouden worden. de 14 weken werden uiteindelijk iets langer maar wij werden hier netjes van op de hoogte gehouden. het was het wachten wel waard!.

Stef Van Doninck
Stef Van Doninck

Product is goed ingepakt aangekomen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Eerste kennismaking en geen klachten!.

hendrickx marc
hendrickx marc
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel goed ze hadden wat ik zocht.

Cassandra
Cassandra

Wij kochten 2 amerikaanse barkrukken maar omdat deze voor ons nog te laag waren hebben ze ons een uitstekende oplossing gegeven. Super mensen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super tevreden. alles is zeer vlot verlopen, snelle levering.

Bedrijfsinformatie

UrbinDesign Retro modern, Design meubels, cadeau, verlichting, woonaccessoires, relatiegeschenken, lifestyle cadeau, laatste trends.
Adres
Hoogstraat 72