Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

Redbook ICT

Top ervaring, deskundig, goed advies en prima begeleiding.

Erg goede ervaring. Vriendelijke medewerker die alles tot in de puntjes heeft geregeld. De bezoekers waren ook erg enthousiast.

Virgil Hoekstra Evenementen

Was top geregeld! Hele avond was er iemand op de stoel aanwezig! ;-)

Marit / B. Amsterdam

Ontzettend blij met de hulp van Urban Events bij ons FIFA toernooi. Ontzettend professionele set-up en echte sfeermakers

SAA Verzekeringen

Erg positief, duidelijke communicatie en goede uitleg

C34U for NN belgium

We hebben op ons Winter Wonderland personeelsfeeest alleen maar blije gezichten gezien bij het spelen van jullie skisimuators en VR experiences , het was een topper !! Super bedankt voor jullie... We hebben op ons Winter Wonderland personeelsfeeest alleen maar blije gezichten gezien bij het spelen van jullie skisimuators en VR experiences , het was een topper !! Super bedankt voor jullie fantastische service en professionele begeleiding !

Echt een super leuke avond gehad ! Enigste minpuntje was dat de medewerker erg veel vervelende lichaamsgeur bij zich had/verspreide.

Hisa

Ik heb een erg positieve ervaring met Urban Events. Ik krijg snel reactie van ze via de mail en hierin zijn ze erg duidelijk. Vooraf aan het evenement krijg ik nog een duidelijk mail ter briefing en... Ik heb een erg positieve ervaring met Urban Events. Ik krijg snel reactie van ze via de mail en hierin zijn ze erg duidelijk. Vooraf aan het evenement krijg ik nog een duidelijk mail ter briefing en met hierin het nummer van de persoon die vanuit Urban Events komt. Ze zijn altijd op tijd om op te bouwen en het ziet er allemaal erg netjes en professioneel uit. Wij hadden voor Winkelcentrum Paddepoel in Groningen twee racesimulators geboekt tegen een zeer voordelig bedrag. Dit was een groot succes, het winkelend publiek vond het erg leuk. Ik zou de services van Urban Events zeker bij anderen aanraden!