Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

Sjoerd Mulckhuijse - Deurenfabriek Van der Plas BV

Bart was keurig op tijd om de setting op te bouwen. Wat hij ook keurig heeft gedaan. Heel de setting zag er goed uit en deze werd daarom ook druk bezocht. De begeleiding van Bart was keurig! Netjes,...

Marie-Anne

Leuke avond gehad met de Virtual Formule 1 simulator! Fijne, vriendelijke en behulpzame medewerkers !

AkzoNobel

Wij hebben Urban Events gevraagd voor racesimulaties voor een veiligheidsdag. Urban Events dacht goed mee hierover zodat de snelste chauffeur die het parcours zonder schades reed, zou winnen. De...

Job van Mierlo - Merk-Echt B.V.

Urban Events heeft tijdens een lezing bij Merk-Echt twee race simulatoren op locatie geleverd. Een erg proffesioneel en soepel bedrijf met mooie apperatuur. Zeker een aanrader in de toekomst!

Ruud Peper

Goede organisatie , goed apparatuur en personeel want zich geweldig inzet! Ook de prijs is meer dan redelijk.

Rubio Monocoat

Goede communicatie en ze doen wat ze beloven!

Rubio Monocoat Nederland

Snelle opvolging, goede communicatie en zelfs op zondag bereikbaar voor technische ondersteuning.

Marinda - MCI Amsterdam

Fijne samenwerking in zowel het voortraject als onsite. De jongens hebben het onsite goed gedaan, leuke/goede omgang met de gasten, VR sets stonden er netjes bij, communicatie ging goed.

Havik Auto Alkmaar

Wij hebben de routing van aanvraag tot levering als zeer prettig ervaren.

Bij een volgend event zullen wij zeker weer voor Urban Events kiezen!

Toffe games, goede begeleiding en communicatie verloopt soepel!