Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

Rabobank De Kempen

Zij regelden naar alle tevredenheid voor ons het materiaal tijdens ons Rabo Game Event. Ze dachten met ons mee en zette net dat stapje extra door ook nog even voor wat extra aankleding te zorgen. Top!

Erg fijn bedrijf om mee te werken, ze denken graag mee in oplossingen en de communicatie verloopt goed!

Duidelijk communicatie vooraf, tijdens en na het event. Opbouw zeer snel en deskundig. Medewerkers van ons bedrijf zijn super tevreden!

Joniek te Giffel/Bayer

Voor een productintroductie hebben we samengewerkt met Urban Events. De communicatie in het voortraject verliep heel plezierig. Ik kreeg uitstekend advies en er werd heel goed meegedacht. Tijdens...

Joniek te Giffel/Bayer

Voor een productintroductie hebben we samengewerkt met Urban Events. Alles was perfect geregeld. De communicatie verliep uitermate plezierig en de begeleiding door de jongens van Urban Events...

Prettig en uitstekende samenwerking!

Kaveh Golshayan

Urban events heeft ons evenement een extra'tje gegeven. Goede verzorging van de VR games.

Rabobank VVS

Goed en deskundig

S. Seigers / Jansen Installaties Zwolle

Ik heb het hele traject,vanaf offerte aanvraag tot en met de begeleiding van de simulaties, als heel plezierig ervaren