Linda

Verschrikkelijk achterhaald, vol fouten, glitches en gebrek aan mogelijkheden.

Stephan Zijlstra

We werken al vele jaren met Unit4 Multivers, net als een aantal andere pakketten (bijv. Exact, SnelStart, MoneyBird, Accountview) en van alle pakketten werkt Multivers Online in onze ervaring toch... We werken al vele jaren met Unit4 Multivers, net als een aantal andere pakketten (bijv. Exact, SnelStart, MoneyBird, Accountview) en van alle pakketten werkt Multivers Online in onze ervaring toch het beste. Helaas staat de Web-versie er aan te komen, waarbij ik verwacht dat we een stapje terug zullen moeten doen in functionaliteit (zoals Twinfield, Exact etc.), al hoop ik dat die ervaring vergelijkbaar zal blijven aan de huidige ervaring. Qua aanpassing van boekingen, zoekfunctionaliteit, overzichtelijkheid, logische werking is Unit4 Multivers in onze ervaring ongeëvenaard.

Dakvensteronline

Duur programma en daar krijg je het onderstaande voor: opstarten moet je 3 x doen dan komt er eindelijk wat te voorschijn. Storing die niet wordt verholpen. en je wordt er een paar keer uit gegooid

Een zeer log, langzaam en omslachtig achterhaald programma. Niet meer van deze tijd

B.S. Trading B.V.

De laatste weken hebben we bij het opstarten al problemen. Tijdens het inloggen blijft hij hangen, krijgen we een foutmelding maar gaat het uiteindelijk wel werken. Bij het inboeken van de bank al... De laatste weken hebben we bij het opstarten al problemen. Tijdens het inloggen blijft hij hangen, krijgen we een foutmelding maar gaat het uiteindelijk wel werken. Bij het inboeken van de bank al meerdere malen een error gekregen bij het zoeken met F4 in de kolom Factuurnummer. Computer slaat vast en afsluiten is de enige optie. Gemeld bij de helpdesk maar die weten er ook geen raad mee en gaan er mee aan de slag (?) Nooit meer iets van gehoord. Verder een zeer gebruiksvriendelijk programma, maar helaas iets teveel storingen de laatste weken

Ton

Beetje opgedrongen software programma van de accountant omdat het hele kantoor ermee werkt. Niet tevreden. Ik werk vaak erg vroeg en vaak kan ik dan niet inloggen of krijg andere rare meldingen.... Beetje opgedrongen software programma van de accountant omdat het hele kantoor ermee werkt. Niet tevreden. Ik werk vaak erg vroeg en vaak kan ik dan niet inloggen of krijg andere rare meldingen. Ikzelf zou het pakket niet aanbevelen

Hofman

Programma werkt prima, alleen het inloggen is niet handig, 3 stappen en soms nog geen aansluiting.
Wat ronduit stoort is dat het programma automatisch uitlogt. Daarna opnieuw weer inloggen wat dan niet goed functioneert

Veel storingen erg traag de online versie.

vof Jongsma ten Hoeve / vof ten Hoeve

Ik werk al jaren me Unit4 Multivers. Makkelijk om me te werken voor de normale administratie en onze accountant werkt er ook mee dus is dat goed samenwerken. De nieuwe release van Unit4Multivers... Ik werk al jaren me Unit4 Multivers. Makkelijk om me te werken voor de normale administratie en onze accountant werkt er ook mee dus is dat goed samenwerken. De nieuwe release van Unit4Multivers web vind ik minder goed. Veel "toeters en bellen" en onoverzichtelijk. Hoeft voor mij niet.

Smitschagen B.V..

De wegversie is een gedrocht en totaal af te raden. Volledig onoverzichtelijk, traag en vol fouten. Men ontwikkelt de software op basis van opmerkingen van klanten in plaats van het product afdoende... De wegversie is een gedrocht en totaal af te raden. Volledig onoverzichtelijk, traag en vol fouten. Men ontwikkelt de software op basis van opmerkingen van klanten in plaats van het product afdoende te testen. Doordat niet gelijktijdig tabbladen kunnen worden verwerkt wordt de gebruiker gedwongen voortdurend heen en weer te klikken waardoor het werken zeer vermoeiend is en fout gevoelig. Vele functies. ontbreken en de gebruiker wordt gedwongen te pas en te onpas vervelende BTW scenarios aan te maken die totaal overbodig zijn. De Unidis service desk doet zijn best maar met dit product is niet te werken. Ik hou er dus nu mee op