Durnez Tietsia

Heel goed! Rap bezorgd. En product doet wat beloofd is

Andre de Leur

Al bijna 5 jaar impregneer ik elk jaar de bootkap van mijn sloep met jullie impregneermiddel. Ik ben super enthousiast en kan het iedereen aanraden. Ultramar is een fijn bedrijf met super producten.

Betere kwaliteit dan veel andere producten in de watersportwinkel

Meer producten op de markt brengen

Fred Rijkers SAAB 93

Bij het zoeken op internet naar een goed middel om de kap van mijn Saab cabrio te impregneren kom je bij een aantal bedrijven waarvan Ultramar er positief uitspringt met duidelijke aanwijzingen en...

Ja, de voorlichting.

Gebruikshoeveelheid beter aangeven

Hans

Netjes, snel, duidelijk

Tutorial voor schoonmaken van cabriodak was super.

Goede producten met een vlotte levertijd

goede kwaliteit

Ruud

Snel geleverd nette prijzen

Snel verzonden
Nette prijzen

Iets meer uitleg over op welke producten de middelen gebruikt kunnen worden

Goede info voor het gebruik van het produkt

Vorig jaar onze bootkap met jullie producten schoongemaakt en geïmpregneerd. Super tevreden met resultaat, dat ik dit jaar weer terugkom voor de producten van Ultramar

Goed product, snelle actie

Jullie schrijven in een nieuwsbrief dat er een window cleaner op markt komt, in februari. Het is nu maart, maar zie dit product niet terug in webshop. Zou dit niet communiceren dan. Of communiceer als het nieuwe product zeker gelanceerd wordt.

De bezorgservice bezorgd product niet bij buren. Na 1 keer niet thuis wordt het al bij pakketservice adres afgeleverd. Geen briefje in bus, pas volgende dag mail dat deze wordt afgeleverd bij ander post agentschap.

Reactie Ultramar.nl:

Beste Arjen,

Mooi dat u zo tevreden bent over onze producten. Inderdaad hebben we gemeld dat er een Window Cleaner & Protector op de markt komt. We hebben na alle reacties de formulering nog iets aangepast. Zodat het nu ook doffe ramen weer mooi helder maakt.
Door die aanpassing moeten we weer wat extra tests doen. Daardoor komt dit product wat later op de markt dan in eerste instantie de bedoeling was.

Nog even geduld dus:-)

Groet, Pieter

Boat Masters

We zijn een professioneel bedrijf in de scheepsbouw en naar aanleiding van de mooie beloften en reviews hebben we de shampoo en daarna ook de super cleaner geprobeerd. Beide werken niet zoals...

Bijna onmogelijk om telefonisch contact te krijgen. Je wordt steeds doorverwezen naar email....

Reactie Ultramar.nl:

Jammer dat u niet tevreden bent. Zoals u in de reviews kunt zien doen de producten wel degelijk wat we beloven. (Wij reinigen er zelf elk jaar duizenden bootkappen en tenten mee)

Maar uiteraard is dat afhankelijk van verschillende factoren.

Ik zie bijvoorbeeld dat u de kleinste verpakking heeft gekozen om uw hele bootkap te behandelen. Dat kan uiteraard veel te weinig zijn.

Ook heeft de Power Cleaner tijd nodig. Is de bootkap nog niet schoon? Laat de Power Cleaner dan vooral langer inwerken. Het heeft geen zin om dan direct de bootkap af te spuiten met een hogedrukreiniger.

Wij hebben u inderdaad verteld dat het uiteraard ook afhankelijk is van waar de boot heeft gelegen. Lag de boot dicht bij industrie of bijvoorbeeld bij de aanvliegroutes van Schiphol? Dan duurt het reinigen langer en is de vervuiling lastiger te verwijderen. Maar nog steeds prima te doen.

Vriendelijke groet,

Pieter van Ultramar

Sjoerd Hogendorp

Op de site was het wel wat zoeken wat ik nu nodig had voor het schoonmaken van mijn cabriokap, ik was er niet bekend mee maar wel gevonden.

nette levering en duidelijk advies.

Iets meer groeperen en proberen iets minder dure dingen aan te smeren, zoals veel te dure borstel of spuit flacon.