Ultramar

1956 beoordelingen

1956 Reviews

Ilse van den Berg

De bezorging van mijn producten was relatief snel ca. 2/3 dagen. De producten waren kwalitatief goed en bij vragen werd er snel op mijn e-mail gereageerd.

Ik heb een oud cabriodak, naar verwachting zo'n 15 jaar oud. Vorig jaar de auto aangeschaft en afgelopen week gereinigd met de shampoo, power cleaner en protector. Mijn gehele dak was groen van het alg en vlekken van vogelpoep. Na gebruik van de shampoo dacht ik dat de vlekken er niet uit gingen, toen heb ik de power cleaner gebruikt en was mijn dak weer zwart aan het worden. Hij is na het gebruik van alle middelen zo goed als nieuw!

M. Schilperoort

Mijn tent is in het geheel NIET schoon geworden van de shampoo.

Reactie Ultramar:

Wij adviseren altijd in een aantal stappen te behandelen. Waarom altijd in 3 stappen reinigen en impregneren? Het vuil op uw bootkap bestaat nooit uit 1 soort vuil. Het is zand, roet van... Wij adviseren altijd in een aantal stappen te behandelen. Waarom altijd in 3 stappen reinigen en impregneren? Het vuil op uw bootkap bestaat nooit uit 1 soort vuil. Het is zand, roet van uitlaatgassen, uitwerpselen van insecten en vogels, zout, kalk, enz. Al dat vuil kunt u nooit met 1 product verwijderen. Reinig daarom altijd in 2 stappen. Zo weet u zeker dat het doek perfect schoon is. Daarna hecht het impregneermiddel veel beter aan het doek. En dat zorgt er weer voor dat uw bootkap veel langer schoon en waterdicht blijft.

Corné

Goede gebruiksaanwijzingen en super producten.

Topproducten. Shampoo, Protector en powercleaner besteld maar powercleaner was niet eens nodig terwijl het doek van onze boot echt vies en beschimmeld was.

S.looman

Snel bestelling binnen, top!

Komt afspraken na...

Marja

Prima service

Goede duidelijke informatie over gebruik van produkten

DJ

Mooie overzichtelijke site en met de producten mijn boot kap gereinigd, is keurig schoon geworden. Daarna geïmpregneerd en het moet nog blijken hoe het doek zich houd.

Vragen via mail worden zeer snel beantwoord, vond ik erg positief omdat het eerste pakket i.v.m. lekkage werd teruggestuurd door postnl.
Heb gelijk mail gestuurd en er werd hierdoor zeer snel een nieuw pakket gestuurd.

Zorgen dat de aanvraag van de handleiding en tips via uw site gaat werken, heb aangevraagd maar niks ontvangen via mail!

benno ilbrink

Leverd prima product

nee geen bijzoderheden

neen geen verbeter punten

Marja

Prima service

Goede duidelijke informatie over gebruik van produkten

Duidelijke site, levering kan sneller

Sneller leveren en communiceren over de bestelling