Ultramar

1956 beoordelingen

1956 Reviews

Goede producten, snelle levering, gemakkelijk aan te brengen protector voor cabriokap

Meer utube filmpjes

Mathilde

Alles conform afspraken geregeld

feedback op vragen direct en duidelijk

Snelle levering product

Goed product en doet wat het moet doen (vuil verwijderen).

Marjolein

Zeer klantvriendelijk.

Zeer snelle reactie op vragen.

Geen verbeterpunten, ga vooral zo door!

Goede uitleg en goede service bij retourneren

Goede uitleg over wat het bedrijf doet bij tenten impregneren

Zeer goede info snel met levering

Hans van Rooden

Zeer goed

Goed. Was op zoek naar iets om een tent weer waterdicht mee te maken en vond de produkten die door Ultramar verkocht worden. Duidelijke site en snelle levering.

Snelle levering. Produkten direct uit voorraad leverbaar. Ik vind de site iets te opdringerig, maar de produkten doen wel perfect wat ze beloven.

Ik heb twee keer iets besteld, daarna twee keer na de bestelling mijn e-mail adres ingevoerd om nog iets toegemaild te krijgen (schoonmaaktips of zo iets) maar nooit iets ontvangen. Ook niet in de spam

Sylvia

Goede uitleg met stappenplan + goede producten en netjes op tijd geleverd.

Goede uitleg met stappenplan + goede producten.

Doorsturen van track&trace code ontbrak.

D.Lanny

Product dat wordt aangeboden door Ultramar deugd niet en voldoet niet aan de verwachting .
Wij hebben het middel gekocht om een witte parasol die verweerd was weer schoon te krijgen. Alle handelingen gevolgd volgens de gebruiksaanwijzing maar helaas onze parasol word niet schoon. Uit ellende toch maar gewoond anti schimmel bij de supermarkt gehaald en zonder al teveel inspanning hebben wij toch onze parasol weer mooi schoon en wit gekregen.

Misleidende info
Slecht product

Snap niet dat jullie dit spul verkopen

Reactie Ultramar:

We vinden het uiteraard jammer dat u niet tevreden bent. Wij adviseren altijd in stappen te reinigen. De eerste stap is standaard reiniging. Daarmee verwijdert u de oppervlakkige vervuiling. (in... We vinden het uiteraard jammer dat u niet tevreden bent. Wij adviseren altijd in stappen te reinigen. De eerste stap is standaard reiniging. Daarmee verwijdert u de oppervlakkige vervuiling. (in veel gevallen is dat al voldoende). De vlekken die met die standaard reiniging niet weg gaan, kunt u daarna behandelen in stap 2. (zoals u nu uiteindelijk ook gedaan hebt).