Marja

Prima service

Goede duidelijke informatie over gebruik van produkten

Duidelijke site, levering kan sneller

Sneller leveren en communiceren over de bestelling

Bestelling goed en snel afgehandeld,

Mike

Snelle levering . Doet wat het beloofd

André Gerhards

Prima prijs dito website en keurig geleverd.

pastor P.Nanninga

Swa Vervoort

ja

nee

Hanny Verberkmoes

Twee bestellingen gedaan in afgelopen jaar vanuit Frankrijk. Eerste keer bleek ik een verkeerd artikel te hebben besteld. Werd zonder probleem omgeruild. Tweede keer, afgelopen week werd het...

Service is uitstekend

Nee, ik ben zeer tevreden

Zeer goede ervaring. Helder productportfolio, Transparant bestelproces en opvolging. Snelle levering (binnen 24 uur)

Duidelijke webpresence. Heldere uiteenzetting over de producten. Goede nazorg op bestelling door te attenderen op gebruiksvoorschriften.

Het is jammer dat product niet op voorraad is bij distributeurs (katoenen tent). Althans niet in de buurt van mijn woonplaats. Is onhandig als blijkt dat bestelde hoeveelheid niet toereikend is en je niet snel even iets kunt bijhalen.
Het feit dat de schampo blijvende oogschade kan aanbrengen zou ook wel in de handleiding vermeld mogen worden. Staat nu bij mijn weten alleen op de flacon.
Onduidelijk is ook of het verstandig is om lichaamsbeddekkende kleding te dragen tijdens opbrengen van middelen. Spreekt natuurlijk wel eningzins voor zich. Voor het impregneermiddel zou het handig zijn als er net als voor de schampoo meerdere opties zijn voor hoeveelheden die je kunt bestellen.