Ultramar

Ricardo Philips

Het spul werkt best goed meeste uit gekregen. maar het doet geen wonderen. Sommige plekken krijg je er niet uit.

Product werk goed

E Haasjes

Slechte ervaringen met de geleverde producten

Beste Edwin,
Beste Edwin,
Jammer dat wij u niet hebben kunnen overtuigen. We hebben veel contact gehad. U blijft echter van mening dat een tent vol schimmelvlekken met 1 behandeling en 1 product schoon moet worden. Zo werkt het jammer genoeg niet. Op onze website, in onze stappenplannen en via email adviseren we juist altijd ons stappenplan. Zo pakt u elk soort vervuiling aan en krijgt u de meeste vlekken bijna altijd weg.
Zou u dus gewoon stap 2 ook uitvoeren dan was de tent schoon geweest.

Marcus F.

Vertrauenswürdig,

Martin Kramer

Gute Produkte. Gute Lieferung

Annemieke Warnaar

Het bedrijf beloofde mooie verhalen over het product, echter na aanschaf van een duur impregneermiddel en 4 uur smeren met een kwast, was het polyester doek nog net zo lek als voor de behandeling.

Beste Annemieke,
Beste Annemieke,
Wij vinden het uiteraard vervelend dat het resultaat tegenvalt. Jammer dat u geen contact met ons hebt opgenomen. We hadden u dan kunnen vertellen dat het smeren met een kwast vaak niet het gewenste resultaat geeft. U smeert er dan namelijk een dun laagje op het doek. Terwijl u het doek echt moet verzadigen. Door het doek in te sprayen en daarna even met een borstel in het doek te wrijven bent u niet alleen veel sneller klaar, maar ook zal het resultaat beter zijn. Verder moet u uiteraard voldoende impregneermiddel gebruiken.

hans kempen bv

Wij hadden een kap en kussens van onze boot om te reineging na een felle brand maar tot onze teleurstelling hadden uw bedrijf niet eerder tijd dan in september wegens personeel problemen dan kan... Wij hadden een kap en kussens van onze boot om te reineging na een felle brand maar tot onze teleurstelling hadden uw bedrijf niet eerder tijd dan in september wegens personeel problemen dan kan je dus een jaar niet varen grote teleurstelling gelukkig hebben we een ander berijf gevonden die dit binnen een week uitgevoerd heeft
we hebben wel via de site inpregneermiddel besteld

snelle levering

Beste Hans,
Fijn dat u uw tent bij onze collega heeft kunnen laten reinigen. Wij namen op die Brabantse Coronapiek inderdaad minder risico en enkele personeelsleden waren daarom thuis.
Veel...
Beste Hans,
Veel succes met ons impregneermiddel.

eric pelladeau

Toujours en attente de mes produit !!!!!!!!!!!!!!!!

Van der Tak

Snelle reactie, maar niet compleet

Advies

AIME GEBRUERS

Zeer goed

Goede service

Agathe Poupault

Très satisfaite
Bon rapport qualité prix
Juste dommage que le power clean n existe pas plus gros bidon mais a part sa rien a redire.