Zeer goede info snel met levering

Hans van Rooden

Zeer goed

Goed. Was op zoek naar iets om een tent weer waterdicht mee te maken en vond de produkten die door Ultramar verkocht worden. Duidelijke site en snelle levering.

Snelle levering. Produkten direct uit voorraad leverbaar. Ik vind de site iets te opdringerig, maar de produkten doen wel perfect wat ze beloven.

Ik heb twee keer iets besteld, daarna twee keer na de bestelling mijn e-mail adres ingevoerd om nog iets toegemaild te krijgen (schoonmaaktips of zo iets) maar nooit iets ontvangen. Ook niet in de spam

Sylvia

Goede uitleg met stappenplan + goede producten en netjes op tijd geleverd.

Goede uitleg met stappenplan + goede producten.

Doorsturen van track&trace code ontbrak.

D.Lanny

Product dat wordt aangeboden door Ultramar deugd niet en voldoet niet aan de verwachting .
Wij hebben het middel gekocht om een witte parasol die verweerd was weer schoon te krijgen. Alle...

Misleidende info
Slecht product

Snap niet dat jullie dit spul verkopen

Reactie Ultramar.nl:

We vinden het uiteraard jammer dat u niet tevreden bent. Wij adviseren altijd in stappen te reinigen. De eerste stap is standaard reiniging. Daarmee verwijdert u de oppervlakkige vervuiling. (in veel gevallen is dat al voldoende). De vlekken die met die standaard reiniging niet weg gaan, kunt u daarna behandelen in stap 2. (zoals u nu uiteindelijk ook gedaan hebt).

Ilse van den Berg

De bezorging van mijn producten was relatief snel ca. 2/3 dagen. De producten waren kwalitatief goed en bij vragen werd er snel op mijn e-mail gereageerd.

Ik heb een oud cabriodak, naar verwachting zo'n 15 jaar oud. Vorig jaar de auto aangeschaft en afgelopen week gereinigd met de shampoo, power cleaner en protector. Mijn gehele dak was groen van het alg en vlekken van vogelpoep. Na gebruik van de shampoo dacht ik dat de vlekken er niet uit gingen, toen heb ik de power cleaner gebruikt en was mijn dak weer zwart aan het worden. Hij is na het gebruik van alle middelen zo goed als nieuw!

M. Schilperoort

Mijn tent is in het geheel NIET schoon geworden van de shampoo.

Reactie Ultramar.nl:

Wij adviseren altijd in een aantal stappen te behandelen. Waarom altijd in 3 stappen reinigen en impregneren?
Het vuil op uw bootkap bestaat nooit uit 1 soort vuil. Het is zand, roet van uitlaatgassen, uitwerpselen van insecten en vogels, zout, kalk, enz.
Al dat vuil kunt u nooit met 1 product verwijderen. Reinig daarom altijd in 2 stappen. Zo weet u zeker dat het doek perfect schoon is. Daarna hecht het impregneermiddel veel beter aan het doek. En dat zorgt er weer voor dat uw bootkap veel langer schoon en waterdicht blijft.

Corné

Goede gebruiksaanwijzingen en super producten.

Topproducten. Shampoo, Protector en powercleaner besteld maar powercleaner was niet eens nodig terwijl het doek van onze boot echt vies en beschimmeld was.

S.looman

Snel bestelling binnen, top!

Komt afspraken na...