Ultramar

1964 beoordelingen

1964 Reviews

Ruud van R.

Je word netjes en vakkundig geholpen

snelle reactie op vragen

Jan Meijer

Snelle levering. Prima uitleg

Goede duidelijke gebruiksaanwijzing

Snelle Levering.

Vlotte regeling

Rene Hoskens

Snelle en goed verpakte bestellingen....
toppertje en zeer aan te bevelen voor andere.
bestelde spullen werken ook zoals gezegd word

mvg René Hoskens

Twan v wanrooij

Goede snelle bezorging

Rosita Koster

Ik wilde mijn stoffen bank zelf impregneren. Dat ging heel makkelijk met jullie impregneermiddel. Ik kan iedereen Outdoor Gear Protector aanbevelen. De bank is nu heel goed afstotend. Wat heel fijn... Ik wilde mijn stoffen bank zelf impregneren. Dat ging heel makkelijk met jullie impregneermiddel. Ik kan iedereen Outdoor Gear Protector aanbevelen. De bank is nu heel goed afstotend. Wat heel fijn is met 3 kleine kinderen:-)

Hele goeie producten. Ik had laat op de avond besteld en toch kwam het pakket de andere dag al. Hele vriendelijke klantenservice.

Ik zou ook andere producten van jullie kopen.

Willie Koetsier

Wij kochten een tweedehands caravan met een voortent waar zeer ernstig het weer in zat.
na wat googelen kwam ik bij Ultramar terecht. Ik heb eerst een zeer volledige voorlichting gekregen en daarna de producten besteld.
Bij ons zijn alle weer(schimmel)vlekken volledig verdwenen. Het opnieuw impregneren doen we in het voorjaar. Over het resultaat daarvan kan ik dus nu nog niets mededelen, maar gezien de werking van het schoonmaak product heb ik daar alle vertrouwen in.

De goede voorlichting en de snelle levering

Prima producten

Veel extra nuttige adviezen en handleidingen ontvangen

Geen verbeteringem

Mulder

Fijn contact en goede antwoorden op vragen. Producten nav telefonisch advies gekocht en tevreden over het product en het resultaat.

Vak kennis en bij de producten krijg je uitvoerige en duidelijke informatie over het gebruik

Weet echt niets te melden ben uiterst tevreden!