J Smid

Goed. Wat veel reclame en mails achteraf

Informatie en tips

Minder “achtervolgings” mail.
Niet doen alsof je steeds super persoonlijke aandacht hebt van Piet. Dit is niet geloofwaardig

J.H.J.van Luijn

1e keer een bestelling, bij levering lekkende fles.
Na dit te hebben gemeld is onmiddellijk een nieuwe verpakking gestuurd.

Uitstekende service

B. van den Band

Goede uitleg en stappenplan, snelle levering of producten echt werken zoals beloofd heb ik zo mijn vraagtekens.

Goede uitleg, geven goed aan wat je nodig hebt en snelle levering

Minder mailing 1x is voldoende, zeggen dat ze de prijzen verlaagd hebben van hun producten maar blijven exact hetzelfde. Zorg dat je een proef pakketje kan ontvangen om te testen of de producten echt doen wat beloofd wordt.

don hofkens

Helder en duidelijk over het product en gebruik hiervan

specifieke aanpak voor mijn bootcap

gebruiksaanwijzing bij de zending .

Oomen

Mijn zeilen zijn 5 jaar oud en waren op de uiteinden vuil. Daarnaast zaten er vlekken op van spinnen en vliegjes. Ik heb 1 pot gekocht van een kilo voor m'n genua, om te testen. Ik heb de...

Prima webshop, snel geleverd. Goede prijs tov andere aanbieders

Snel geleverd, goed verpakt

Je hebt veel meer nodig dan op de verpakking staat, in mijn geval ruim 2,5 keer zo veel voordat het doek geïmpregneerd is. Ik ben voor wassen en impregneren van lazybags, kuiptent en sprayhood zo bijna 100 euro kwijt. Het wassen ging aardig maar spinnenpoep kreeg ik er niet overal uit, hiervoor heb ik misschien toch nog de extra krachtige reiniger nodig.

Over klantvriendelijkheid, service en aftersales kan ik niets zeggen eigenlijk want niet mee te maken gehad.

Tom Moekotte

Leveren snel het product dat men aanbied doet exact wat men propageert. de linnen kap van mijn cabrio is weer als nieuw en vuil en water afstotend. in een woord geweldig product. wel is het...

goede handleiding op internet ondersteund met filmpje.

Willem Beunis

Keurige snelle levering en info over de afhandeling van de bestelling. Goede producten

Arnout

Goed en snel

Volgens afspraak geleverd resultaat nog niet bekend vandaag laatste keer ingespoten met impregneer.

Niet aan de orde.