Ultramar

Manny Oost

Voldoet aan de verwachting

Snel geleverd

Jan Huib Veninga

Snelle levering. Alleen als je via de Mail een vraag stuurd krijg je een standaard antwoord terug die dan niet je vraag beantwoord. En per telefoon zijn ze niet bereikbaar, wat ik als klant toch wel... Snelle levering. Alleen als je via de Mail een vraag stuurd krijg je een standaard antwoord terug die dan niet je vraag beantwoord. En per telefoon zijn ze niet bereikbaar, wat ik als klant toch wel prettig vind. Hier kan de klant ook makkelijker de vraag stellen en kunt u als bedrijf evt ook benodigde extra informatie vragen. Scheelt de klant ook een hoop frustratie via de mail, waar je een nutteloos antwoord terug krijgt.

Evelien van Muylwijk-van den Bout

Prima bedrijf. Je krijgt hele goede uitleg bij de producten. Snelle levering!!

Via de mail uitleg/stappenplan over het gebruik van de producten.

A De moor

Goede producten

Jacques VANDELERKHOVE

Tout est parfait

Bram Van triest

Snelle levering, duidelijke communicatie

olivier

Prix, service et livraison excellent

F Willemsen

Prima bedrijf, echt fijne producten, snel geleverd.

X

Tjeu van Bragt

Zeer positief. Spullen netjes, compleet, snel ontvangen. De produkten doen wat de website belooft.n

Afterservice zeer goed

Collin van der Lubbe

Omdat ons zonnescherm vies was, met schimmelplekken, flink op internet zitten zoeken naar een oplossing. Zo kwamen we bij het 3 stappen plan van Ultramar, al hadden we niet de verwachting dat de... Omdat ons zonnescherm vies was, met schimmelplekken, flink op internet zitten zoeken naar een oplossing. Zo kwamen we bij het 3 stappen plan van Ultramar, al hadden we niet de verwachting dat de schimmel echt volledig zou verdwijnen. We waren dan ook echt zeer blij verrast toen we ook de schimmelplekken langzaam zagen verdwijnen na stap 2. Het scherm zag er weer prachtig uit. Daarna stap 3: impregneren. Dit was toch wel een flinke klus en overal droop de vloeistof op de tegels en gelijkmatig verdelen is toch lastig omdat alles naar beneden loopt. Ook een nachtje laten drogen en op een paar lichtere vlekken na (die volgens de eerdere reviews vanzelf verdwijnen), ziet het zonnescherm er weer geweldig uit. Echt een prachtig resultaat!

Goede informatievoorziening met een volledig stappenplan.