Sjoerd Hogendorp

Op de site was het wel wat zoeken wat ik nu nodig had voor het schoonmaken van mijn cabriokap, ik was er niet bekend mee maar wel gevonden.

nette levering en duidelijk advies.

Iets meer groeperen en proberen iets minder dure dingen aan te smeren, zoals veel te dure borstel of spuit flacon.

Bart ketelslegers

Probleemloze aankoop via website.

Feilloze en duidelijke website. Snelle en correcte service.

Autoschade herstel CP

Nette levering goede servies

Goede support

T. Kostelijk

Bestelling snel en correct geleverd. Goede instructies.

Volg het stappenplan nauwgezet, en het kan niet misgaan.

Hugo Stoops

Vlot en correct

Ze zijn gewoon eerlijk en rechtuit

Nvt

Peter, Voorschoten

Had nog geen ervaring met dit bedrijf, maar wel met de producten van Ultramar. Producten bevallen mij zeer goed en na mijn bestelling op de website van Ultramar ook tevreden met het bedrijf.

Duidelijke website.

Ik zie geen noodzaak van verbeteringen.

Prima alleen komen er echt veel te veel e-mails binnen na order. Zowel qua bevestiging als voortgang en opvolging. T.o.v. Andere webshops is dit enorm veel.

Duidelijk product en gebruik advies.

Minder e-mails

Reactie Ultramar.nl:

Hartelijk dank voor uw feedback.

Jammer dat u vind dat we teveel emails sturen over het verloop van de order. Veel mensen vinden het juist weer fijn om te weten wanneer een order verzonden is en bijvoorbeeld geleverd gaat worden.

Vriendelijke groet,

Pieter

Over het algemeen goed, maar bij de laatste bestelling een product ontvangen dat gebruikt is. Een sprayer waar nog vloeistof in zat.

Betere controle van de te verzenden producten

Reactie Ultramar.nl:

De EX10 Spray kan soms wat vochtig aanvoelen aan de binnenkant. Dit komt door condensvorming tijdens de opslag en transport.

Het staat bij ons in een koele loods opgeslagen. Het inpakken gebeurd in een warme ruimte. De depots bij de vervoerders( DHL, DPD, etc) zijn over het algemeen niet warm. De vrachtauto's zijn in de winter ook koud. Uiteindelijk komt het weer bij u in een warm huis.

Daardoor kan condensvorming ontstaan en voelt de binnenkant van de EX10 soms vochtig aan.

Wij sturen in ieder geval geen enkel product dat al een keer gebruikt is of retour is gekomen.

Vriendelijke groet,

Pieter Visser

Komt positief over en door mails na te sturen ook meer betrokken bij de klant.

betrokkenheid bij de klant door info na het gekochte product te sturen met uitleg

allemaal een goede uitleg , en deze ook exact opgevolgd
maar spinnenpoep is niet geheel verdwenen uit boot tent !!
er was twijfel over welk product ik nu moest kopen gewoon shampo of ultra sterk shampo

Reactie Ultramar.nl:

Wij adviseren altijd in enkele stappen te reinigen. Zo weet u zeker dat u alles uit het doek haalt dat er uit te halen is.

In uw geval had u door kunnen gaan naar stap 2: Power Cleaner