Ultramar

Christel Langenhoff

Uitgebreid advies na mail met foto’s
Hele snelle levering

Prima en vriendelijk advies

Hans Mets

Bestelprocedure goed,afleveringen slecht

Producten

Beste Hans,
Allereerst onze excuses voor het ongemak!
Helaas ervaren we tijdelijk problemen met de vervoerders. Uiteraard proberen we dit zsm op te lossen.
Met vriendelijke...
Beste Hans,

Nico

Nette levering wel traag en niet zo snel verzonden als aangegeven op de website.

Duidelijke uitleg

Beste Nico,
Met vriendelijke...
Beste Nico,

Sanne

Slecht, op dinsdag iets besteld en ondanks de ‘binnen een dag verzending’ was het donderdag nog niet in huis. GLS had het pakket nog in bewaring, donderdag ultramar gemaild en gevraagd of het er wel... Slecht, op dinsdag iets besteld en ondanks de ‘binnen een dag verzending’ was het donderdag nog niet in huis. GLS had het pakket nog in bewaring, donderdag ultramar gemaild en gevraagd of het er wel zaterdag zou zijn ivm vakantie. Op vrijdag gaven ze aan dat het pakket in onderzoek was bij GLS en dat ze opnieuw kosteloos (alsof het een geste was) mijn bestelling toestuurden. Ik moest hier dus zelf achteraan, er ging bij hen geen lampje branden op donderdag. De nieuwe bestelling werd pas maandag bezorgd. Ik heb Ultramar nog gemaild hierover, dat we onze vakantie een dag moesten uitstellen om te impregneren, maar qua service kwam er niets behalve een excuses voor het ongemak (waar ik niets aan heb).

We hebben het hefdak van onze camper gewassen met de shampoo, later geïmpregneerd (nog geen 4m2 met 1 liter bus). Toen er een regenbui kwam, zag je aan de binnenkant vochtigheid. De powercleaner hebben we maar niet gebruikt omdat op de verpakking staat dat het blekende werking heeft en het hefdak donkergrijs is (mogelijk staat het verbleken ook op de website maar dit had ik zelf niet gezien).

Bij de bestelling werd nog aangegeven dat het snel geleverd zou worden.

Beste Sanne,
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Helaas zijn we allemaal afhankelijk van de vervoerders dit nu tot over hun over in het werk zitten.
We hebben dit zo goed en snel...
Beste Sanne,
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
We hebben dit zo goed en snel mogelijk proberen op te lossen door u een nieuwe order na te sturen.
Vaak is 1L impregneermiddel niet voldoende wanneer u uw hefdak reinigt met een reiniger.
We raden altijd aan om, na het impregneren, het doek uit te testen dmv een tuinslang. Indien het doek nog vocht opneemt wilt dit zeggen dat hij op deze plaatsen nog een keer extra geimpregneerd moet worden.
Vaak ziet u dit al tijdens de behandeling. Wanneer de druppels op het doek blijven liggen heeft u op deze plaatsen voldoende geimpregneerd.
De Power Cleaner is inderdaad een sterker product en wordt enkel aangeraden bij hardnekkig vuil. Het uittesten op een klein onopvallend stukje is ten zeerste aangeraden.

John

Product werkt niet

Nog niet ontdekt

Beste John,
Wat jammer dat u een slechte ervaring heeft!
Onder welke naam heeft u besteld? We vinden namelijk niets terug onder dit email adres.
Gelieve ons ook te informeren welke...
Beste John,
Wat jammer dat u een slechte ervaring heeft!
Gelieve ons ook te informeren welke stappen u ondernomen heeft zodat we u beter kunnen informeren naar support@ultramarxl.com

Yves Autret

Je n ai jamais reçu le colis

Bonjour Yves,
Nous constatons que votre colis est en route vers vous.
Bonjour Yves,
Nous constatons que votre colis est en route vers vous.
Dans l'intervalle, nous vous avons contacté par e-mail pour vous fournir de plus amples informations.
Cordialement,

Marcus Wallmann

Bis jetzt super zufrieden mit dem Produkt. Viele andere ausprobiert,das erste was hält was es verspricht.

FRANCIS BATHY

Réception du colis dans le délai annoncé. Service impeccable!

Marcel van de Ree

Geleverd zoals gewenst

Overzichtelijk en doen wat je mag verwachten

Jacqueline Rozenboom

Super snelle levering en niks gelogen over hoe het product werkt

Super spul werkt zoals omschreven