Harald

Bestellingen netjes verpakt en bezorgd binnen een dag. Wel jammer dat de track en trace niet werkte, maar dat lag bij de transporteur. Ook jammer van de (4) extra mailtjes nadien.

Minder mail versturen in korte tijd, direct na levering. Af en toe een mail vindt ik niet erg, maar 4 in een week (inclusief beoordelingsmail) vind ik teveel en opdringerig.

Willem Feeleus

Al eerder bij dit bedrijf besteld. Ook nu weer een goede ervaring.

duidelijke website en goede productinformatie

Het viel mij op dat bij betaling van het bestelde de mogelijkheid van "betalen achteraf" werd geboden. Ik dacht dat er dan een factuur zou worden gemaild die ik dan binnen een bepaald aan dagen zou moeten betalen. Dat bleek niet het geval want het bestelde werd niet eerder verstuurd als dat er via "Mollie" betaling was gedaan. Ik heb toen maar direct via "Mollie" betaald.
Naar mijn idee is deze "Mollie" betalingsmogelijkheid volkomen overbodig en had ik beter direct via Ideal kunnen betalen.

Dennis Bosch

Snelle verzending wel wat duur.

Goede bschrijving wat wat doet.

snelle levering en ruime betaal mogelijkheden no nonsens

Prima ervaring snelle levering.

De producten die wij besteld hadden, hebben een resultaat geleverd die ver boven de verwachting ligt.
na één keer een behandeling met shampoo te hebben gedaan was nog twee keer een behandeling met power cleaner is onze buiskap en afdekzeil werkelijk weer als nieuw!
speciale borstel kost wel wat maar absoluut een aanrader.

Geen tips

Valentijn

Een fijn bedrijf om zaken mee te doen, snelle service en de producten zijn van zeer hoge kwaliteit. Mijn cabriodak is mooi zwart en waterafstotend.

Goede service, snelle levering en kwaliteit zoals beloofd

Heel goed eigenlijk uitstekendi

Zeer snelle levering

Sander Dol

Al meerdere maken aankopen gedaan. Bij een spuitbus die niet functioneerde onmiddellijk vervanging via de post gekregen.
Ik ben motorrijder, het gehele jaar door. Waterdichte kleding is vaak...

De spray werk fenomenaal

Con

Na bestelling gelijk een email of ik de gebruiksaanwijzing goed begrepen had.

Bedrijf is zeer klantvriendelijk!!

Ik heb 1 tip , bij het gebruik van een plantenspuit is het verstandiger om een mondkapje voor te doen voor de nevel.
Voor de rest ga zo door

Duidelijke website en prima product.

Prima uitleg over de producten.

Nee. Het enige wat op te merken valt is dat de prijs fors is, maar kwaliteit heeft ook een prijs.