8.5/10

bakker

Voor mij nooit meer

Krijg mijn kaart met een lelijke witte rand

Voor een oplossing zijn ze niet thuis

Ik krijg mijn kaarten met een witte rand aan de onderkant. Op mijn pc is daar niets op te zien.

Na telefonisch contact geen oplossing

Voor mij nooit meer

sta open voor een oplossing

Reactie Uitnodigingskaartmaken.nl:

Wij hebben de klant heel duidelijk uitgelegd dat het plaatje op de rechter binnenzijde door haar zelf is verschoven, de eerder gemaakte proefkaart was wel goed. Wij hebben netjes de kaarten gedrukt zoals deze door de klant zijn aangeleverd. De verantwoording van het juist aanleveren van teksten en beelden blijft natuurlijk altijd bij de klant. Jammer van de houding van de klant en dat er geen redelijk overleg mogelijk was.

Erg prettig. Zowel mijn testkaart als de definitieve kaarten zijn erg snel bezorgd. Ze zijn prachtig geworden.

Snel, mooi werk, erg fijn dat ik bij mijn proefkaartje verschillende kaartsoorten heb ontvAngen. Nu wist ik tenminste hoe het er uit zag

Op de site vermelden dat je de typekaarten kunt bestellen (parlemoer, oud hollands etc)

Judith van Elden

Ik heb goede ervaring met Uitnodigingskaartmaken.nl

Vele mogelijkheden in een goede kwaliteit

Makkelijke site, genoeg keuze, simpel aan te passen naar je eigen ontwerp

duidelijk, snel, eigen inbreng

neen

Erg goed

snelle levering

Rudi Coomans

Super goede service en echt mensen die meewerken..uitermate goed. Proficiat

Medewerker aan de telefoon doen echt alles om hun klanten te helpen heel leuk om jullie te leren kennen

Is reeds perfect

B.s van Emst

Het is goed gegaan ,en een goede ervaring.

niet in het algemeen.

Het was goed.

Ik had proefkaartjes aangevraagd, maar die kwamen niet binnen de beloofde tijd bij mij. Voor 15.00 uur besteld en pas een paar dagen later bezorgd. Echter de goede kaarten werden wel op de tijd...

zie bij mijn ervaring.

zie bij mijn ervaring.

Theo van de Donk

Heb hier voor de eerste keer kaarten besteld en alles was uitstekend geregeld. Gemakkelijk te maken, corrigeren en te bestellen.

Heel goede en snelle service

Wat ik prettig vind dat je een proefdruk kunt bestellen, nogmaals dank voor goede service