Ayzoo de Blaauw

Heel erg goed heb niks te klagen de verzending was een vraag omdat ik geen track en trace code kreeg. Na een telefoontje werd netjes uitgelegd dat het aan een wisseling van bezorgdienst lag en hij... Heel erg goed heb niks te klagen de verzending was een vraag omdat ik geen track en trace code kreeg. Na een telefoontje werd netjes uitgelegd dat het aan een wisseling van bezorgdienst lag en hij dezelfde middag geleverd zou worden en dat was ook zo. alles comleet en past precies echt een topsite en ook mogen jullie deze review gebruiken op de site ik ben echt zeer te vrede

Groet ayzoo de Blaauw

Telefonisch erg bereikbaar en ook snel.
Goed en duidelijk
Goede kwaliteit product en

Yvo

Zeer goed! Telefonisch contact gehad met het bedrijf. Na de betaling,snel een afspraak gekregen in de mail en de dag erna zat de uitlaat er op. Bij de garage zou ik 600 euro kwijt zijn geweest,nu... Zeer goed! Telefonisch contact gehad met het bedrijf. Na de betaling,snel een afspraak gekregen in de mail en de dag erna zat de uitlaat er op. Bij de garage zou ik 600 euro kwijt zijn geweest,nu voor 145 euro klaar top!

Service,prijs,snelheid

Bmw

Goed product, snelle levering

Arno

Goeie info en snel geleverd.

Goeie info en snel geleverd

Floris Kramer

Prima bedrijf

Snelle reactie

Nick

Snelle service, lage prijs, prima spul

Kon direct terecht

George van der Lelie

zeer snelle levering ,goed verpakt, past perfectGeen

gsi-opticals

Hele goede service , en de firma brouns in born heeft het perfect afgehandeld zeer goede garage een aanrader

goede prijs en perfect afgehandeld

Theo

Snel uitlaat besteld bijna volgende dag in huis

Duidelijke site je kan snel bestellen

autoschadeherstel notenboom

Ik lang moetenwachten voor het onderdeel er was ivm apk reparatie

veel op vooraad