G

Supersnelle levering

Levertijd, aftersales

TD-Support

Prima, werkt zoals het moet werken.

Sterk opvallend positief punt is toch wel de prijs

Guido

Goed, snel contact, snelle afspraak voor montage, prima prijs.

goede prijs, goede montagespartner

Gerjan

In eerste instantie de verkeerde pijp geleverd gekregen , maar na telefonisch contact werd deze de volgende dag gelijk omgewisseld. Goede service!

Klantenservice

Hendri

Goede klantcontacten.

Telefonische hulp bij juiste bestelling

Liedeke

Over het algemeen goed, alleen bezorging is onduidelijk. Bestellen en dergelijke ging erg makkelijk.

Alleen bij bezorging geen berichtje dat het ook daadwerkelijk verzonden is en product is (omdat we niet thuis waren) gewoon achter de schutting aan de zijkant van het huis gezet zonder enige communicatie. Kwam er de volgende dag bij toeval achter dat het daar stond. Geen enkel briefje in de brievenbus bijvoorbeeld of mailtje of iets dergelijks. Vind ik wel een beetje raar.. Zeker gezien de storm van afgelopen nacht...

Bestellen, betalen allemaal erg makkelijk

Particulier

Snelle afhandeling

Danny Peters

Snelle reactie, goede service. Alleen zat de uitlaat heel strak, waarschijnlijk waren de ophangbeugels niet goed gebogen. Ik moest een stukje uit de bumper zagen, opzich niet zo erg omdat de auto... Snelle reactie, goede service. Alleen zat de uitlaat heel strak, waarschijnlijk waren de ophangbeugels niet goed gebogen. Ik moest een stukje uit de bumper zagen, opzich niet zo erg omdat de auto wat ouder is.

olaf van der lans

Prima. Snelle levering voor aantrekkelijke prijs

redelijke kwaliteit. Uitlaat gaat ongeveer 4 jaar mee. Dit is namelijk de tweede nadat de eerste het na 4 jaar begaf.

J.M. Bergevoet

Kan eigenlijk niet beter, zeer vriendelijke mensen met kennis van zaken. Dit bedrijf beveel ik aan bij familie, vrienden en iedereen die het wil horen.

Ik heb geen zwak punt kunnen ontdekken.