Snel en netjes

goede begeleiding

Snelle levering goed materiaal

Prima prijs, kwaliteit en snelle levering!

Prijs heel goed, kwaliteit ook en bovendien erg snel geleverd: je merkt dat het bedrijf en hun toeleverancier er moeite voor doet om het zo goed mogelijk te doen. Handige website: eenvoudig om... Prijs heel goed, kwaliteit ook en bovendien erg snel geleverd: je merkt dat het bedrijf en hun toeleverancier er moeite voor doet om het zo goed mogelijk te doen. Handige website: eenvoudig om complete uitlaat en complete montageset in één keer te kunnen bestellen.

Goed snelle levering goede kwaliteit

Goedkoop en goed.

Goedkoop

MT Scooterservice Ouddorp

Snelle levering en goede prijs

goede prijs

Ik heb nog niks mogen ontvangen. Dus kan geen beoordeling geven. Transportfirma zei dat het vrijdag zou komen maar zijn niet geweest.

S . Wakker

Duurde iets langer dan ik had verwacht i.v.m het niet kunnen monteren op de dichtsbijzijnde locatie binnen een week. Ik heb iets verder moeten rijden voor de montage van de uitlaat .... maar al met... Duurde iets langer dan ik had verwacht i.v.m het niet kunnen monteren op de dichtsbijzijnde locatie binnen een week. Ik heb iets verder moeten rijden voor de montage van de uitlaat .... maar al met al een goede ervaring met het bedrijf.
Nu moet nog blijken of de garantie net zo goed is als mijn eerste ervaring...

Probeert een oplossing te vinden voor het probleem.

Goede kwaliteit en schappelijke prijs

goede kwaliteit en schappelijke prijs

Diana Verstoep

Top bedrijf!

Ik werd gebeld ivm onjuist onderdeel wat ik besteld had, het juiste werd mij toegestuurd, super.