9.5/10

Hans vos

Prima bedrijf.

Problemen worden prima opgelost en vriendelijke service.

Reactie Uitlaatsetje.nl:

Hallo Heer, zou u contact met ons willen opnemen, want het is namelijk niet gebruikelijk bij ons dat uitlaten in de auto worden gelegd, juist om dit soort problemen te voorkomen. graag willen we dit oplossen. dat het op dit moment chaotisch is bij ons is volledig juist, want we zitten midden in een verhuizing.

Met vriendelijke Groet,

Team Prettycars

Al Hajaj

Ik heb voor de eerste keer besteld bij dit bedrijf. Ik ben er terecht gekomen via Google, ze hadden de goedkoopste uitlaat voor mijn citroen C1. Vrijdag besteld Maandag al in huis! een goed ingepakt...

Goed ingepakt pakket

Ale Riedstra

Uitlaat is uitstekend!.
Alleen vond ik de bezorging slecht hij is gewoon op de oprit neergelegd en een briefje in de brievenbus in gebrekkig Nederlands dat wij niet thuis waren.

Past goed

Prima uitlaat voor het geld! Montagepartner in Amsterdam Noord was snel met een afspraak maken en de montage.

Snel geleverd en aardige montagepartner

Hobbyist

Snel vezonden, had het niet verwacht op zaterdag. Netjes!

Duidelijke website. Snelle verzending en niet te duur.

Hele goede ervaring. makkelijk te benaderen, snelle afspraak vor het vervangen van de uitlaat.

Een afpraak kon in een zeer korte termijn worden geregeld. (alles binnen 2 dagen geregeld en had zelfs binnen een dag gekund)

Door werknemer netjes te woord gestaan en daar ook de juiste uitlaat kunnen bestellen.
Top dat wij de uitlaat konden laten monteren.

Service

Marti

Zoals beloofd de complete uitlaat incl montage set netjes verpakt de volgende dag in huis Super zoals het beloofd word op de site word het uitgevoerd

Dit is beter geregeld dan bij...

Goede informatie uitlaat van goede kwaliteit en pasvorm

Koopmans

Zeer goed en deskundig