Novum

Op tijd, kwaliteit top

Prijs plus

Tim

Makkelijke website. Alles was mooi duidelijk. Het product wat ik heb besteld past precies helemaal blij mee.

Goede klantenservice en kwaliteit levering

Wiljan Veldhuizen

Zeer vlotte service,ook voor mijn Mercedes Benz W124 (33 jaar oud)een einddemper,incl rubbers en klemmen,snel geleverd,maandags besteld,en woensdag,had ik deze al thuis(hangt er al onder)

Vlotte service

Particulier

Helemaal goed goede service mooi materiaal voor nette prijs
Alles compleet geleverd top bedrijf
Supersnelle levering

Goed telefonisch snelle bereikbaarheid

Samson autotechniek

Was goed gegaan

Ja hoor, vriendelijk

WSB Heerenveen

Zeer goed

Gerben

Positief, ze doen echt hun best!

Bij mij hadden ze de verkeerde middendemper, na een 2e poging was dit nog steeds de verkeerde. Uiteindelijk is een 3e middendemper naar de montagepartner gegaan en die is er op geplaatst.
De...
De kosten zijn volledig door dit bedrijf vergoed, want ik had montage door een partner aangevinkt en hiervoor betaald. Dat ik hiervoor een aantal keren naar de garage ben geweest is jammer, maar gelukkig hebben ze naar een oplossing gezocht en gevonden!

Henk

Geweldige service

Nadat het pakket bij de post was kwijtgeraakt heeft de eigenaar zelf bij mij s’avonds een andere gebracht. Top!

m de jong

Prima service