Blom

Top geholpen

Overzichtelijk

sho

Geen after sales vraag over factuur niet b eantwoord

goedkoper

uitlaat is snel geleverd

peter starren

Perfect

berto zinjel

Met het bedrijf goede ervaringen met de koerier mindere.een tijds kader waar niet aan is voldaan.het koeriers bedrijf is niet bij mij aan de deur geweest en hebben het pakket op het depot laten... Met het bedrijf goede ervaringen met de koerier mindere.een tijds kader waar niet aan is voldaan.het koeriers bedrijf is niet bij mij aan de deur geweest en hebben het pakket op het depot laten liggen.het was waarschijnlijk te lang.middenpijp en achterdemper achter elkaar verpakt.zij hadden mij op zijn minst mij daar telefonisch van op de hoogte moeten stellen.nu een hele dag zonder resultaat op het pakket zitten wachten.de eigenaar van de auto waar deze uitlaat moest worden ondergebouwd was hier ook niet blij mee.dus alleen de koerier krijgt van mij geen ster.

klantenservice,die hebben mij goed geholpen

Al Tiedaonutklooi'n

Top bedrijf, maar de website is wel een beetje anno 2000. Archeologisch interessant zeg maar.

Website geeft alle informatie, maar is niet gelinkt aan het bestel, afreken en verzendproces. Dus we even klooien voordat je het allemaal hebt geregeld.

J Boersma

15.00 u besteld volgende morgen 08.30 u al afgeleverd!
Dat is klasse.

Duidelijkheid