Hoekstra

WJ

Vandaag 8-12-2023 geen enkele reactie ontvangen op vaste en mobiele telefoon WhatsApp en email terwijl ze doen alsof ze allemaal druk zijn. Ben gaan kijken op hun adres...... Wat blijkt er zit nu... Vandaag 8-12-2023 geen enkele reactie ontvangen op vaste en mobiele telefoon WhatsApp en email terwijl ze doen alsof ze allemaal druk zijn. Ben gaan kijken op hun adres...... Wat blijkt er zit nu een koeriersbedrijf in. Alleen een bordje en kunstwerk van uitlaten herinnert aan dit bedrijf! PAS OP EN DOE GEEN BESTELLINGEN MEER. Onbetrouwbaar

Mooie aantrekkelijke site, maar lijkt misleidend

Reactie Uitlaatsetje.nl:

Beste, helaas waren wij door onverwachtste privé omstandigheden volledig gesloten, en bleek dat onze voicemail grotendeels van de dag niet juist ingeschakeld heeft gestaan, jammer dat u niet even... Beste, helaas waren wij door onverwachtste privé omstandigheden volledig gesloten, en bleek dat onze voicemail grotendeels van de dag niet juist ingeschakeld heeft gestaan, jammer dat u niet even naar binnen bent gelopen bij het koeriersbedrijf de jongens van het koeriersbedrijf hadden u graag verder geholpen. We zijn helemaal niet verhuisd hoe u hierbij komt is ons allen dan ook een raadsel. Mails zijn allen gewoon beantwoord alleen inderdaad na het weekend dit ging niet eerder. Onze excuses hiervoor.

A van der ven

Werd na bestelling netjes gebeld over aflevering daarna ging het fout uitlaat zou afgelopen zaterdag afgeleverd worden het is nu dinsdag eind vd middag en zit nog te wachten

Makkelijk

Cetin Ozkan

Eerlijke bedrijf

Alles wordt mooi verpakt en verzonden wat je besteld heb

Bozhidar Raykov

Erste koop

ja

Marcel

Snel bezorgd en goed en netjes geholpen aan de telefoon

Klantvriendelijk

Goede service,

Checken voor verzenden, alternatief voorstellen

Marco

Snel, makkelijk, goedkoop