Tanja

Onze ervaring met dit bedrijf is goed. Wij hadden even gebeld omdat we niet wisten wat we precies nodig hadden. Maar je wordt heel vriendelijk geholpen.

Reulen

Goed product zoals omschreven. Goede kwalitijd en snelle bezorging

Patrick

Zoals beschreven. In orde.

Will

Snelle en perfecte afhandeling

Willie van Oers

Goed snel, alleen de montage set vond ik niet helemaal compleet. De moeren waar ik de eindemper aan de middendemper monteer met bouten ontbraken helaas. Dus vind dat wel minpuntje want kon ze apart... Goed snel, alleen de montage set vond ik niet helemaal compleet. De moeren waar ik de eindemper aan de middendemper monteer met bouten ontbraken helaas. Dus vind dat wel minpuntje want kon ze apart nog kopen

Leon

Kwaliteit goed maar het past niet, had precies de juiste katvervanger besteld maar deze past er niet onder. Bevestigingspunten zijn heel anders

Reactie UitlaatDiscounter.nl:

Beste Leon,
Beste Leon,
Wij hebben reeds contact gehad en het opgelost, er was namelijk geen katvervanger besteld ,maar een voorpijp. Wij hebben uitgelegd dat deze retour mocht en we deze netjes zouden terug betalen. dat is inmiddels ook gebeurd. Mocht je in de toekomst iets nodig hebben dan zien we je graag terug!

Privé

Vriendelijk afspraken na komen

Ton Bos

Goede service, vriendelijke medewerkers

joep

Scherpe tarieven en snelle levering. Er was een klein verschil van mening betreft de leveren artikelen maar dit is na 2 mailtjes naar tevreden opgelost met no nonsense.