Erik

Goed antwoord bij vragen. Snelle levering

Swinkels

Heb lampen besteld voor mijn bmw. Dit waren helaas niet de goede.. er werd netjes een koerier geregeld die ze heeft opgehaald en heb mijn geld terug gestord gekregen..

De uitlaatkoper

Nadat ik via e-mail iets besteld had was het de volgende werkdag rond 13.00 uur in huis.
Daar ik niet wist wat ik precies moest hebben eerst telefonisch contact gehad. Netjes en duidelijk geholpen.

Jos

Had een klein probleempje met de betaling. UD loste het heel snel en professioneel voor me op.

W.L. Boeren

Heb een goed gevoel eraan over gehouden. Onderdeel die ik besteld had was niet aanwezig....ben gebeld voor alternatief en overleg......echt Top!! Onderdeel ondertussen ontvangen en... Heb een goed gevoel eraan over gehouden. Onderdeel die ik besteld had was niet aanwezig....ben gebeld voor alternatief en overleg......echt Top!! Onderdeel ondertussen ontvangen en gemonteerd....Perfect.!

Michel Peters

Tot nu toe 100% positief.

needtoknow

Prima onderdelen snel geleverd en pasvorm ok

T. Graat

Uitlaat paste niet onder de Mini One 2004. Hij was te kort. We hebben van de oude uitlaat het rechte gedeelte afgezaagd en dit stuk gebruikt om aansluiting te kunnen maken. Helaas zit hij nu ook... Uitlaat paste niet onder de Mini One 2004. Hij was te kort. We hebben van de oude uitlaat het rechte gedeelte afgezaagd en dit stuk gebruikt om aansluiting te kunnen maken. Helaas zit hij nu ook niet recht onder de uitsparing van de bumper.

Petra Harskamp

Goeie service , als iets niet lukt bellen ze , en als je terug komt brengen is het ook top , top bedrijf , wij gaan er graag naar toe ??