G.A. van Heesch

Voor de tweede keer een bestelling geplaatst naar tevredenheid. Goede prijs kwaliteit verhouding!!!

Alting

Oke, vlotte levering en nazorg.

Fire

Vlotte levering, Uitlaat was net iets anders wat modificatie noodzakelijk maakte. In de uitlaat een aansluiting voor de lambdasonde aansluiting met een lasparel er in zodat de bijgeleverde bout niet... Vlotte levering, Uitlaat was net iets anders wat modificatie noodzakelijk maakte. In de uitlaat een aansluiting voor de lambdasonde aansluiting met een lasparel er in zodat de bijgeleverde bout niet paste. Ook hier een lasapparaat onontbeerlijk.

Gok Almere

Heb alleen 4,56 te weinig terug gehad.

Schellingerhout

Pakket binnen 2 werkdagen binnen en makkelijk verplaats baar en niet duur

Marc

Prettige duidelijke website, lage prijzen.
Bij telefonisch contact werd ik ook goed en duidelijk geholpen. Een kundig en vriendelijk contact(hoort er toch ook bij...).

Yorex

Vriendelijk geholpen in de winkel.

CF la Chapelle

Problemen met de leveringen goed opgelost door Jason van Boven.
Dank daarvoor.

Bijker

Goeie services op tijd in huis

Koper

Met het bestellen van de onderdelen ging heel goed online, maar enige nadeel dat de levering heel lang duurde daar stond ik van de te kijken. Ik belde daarover waarom het zo lang duurde, antwoord... Met het bestellen van de onderdelen ging heel goed online, maar enige nadeel dat de levering heel lang duurde daar stond ik van de te kijken. Ik belde daarover waarom het zo lang duurde, antwoord was sorry er ging iets mis met het leverancier en daardoor konden we niet alle onderdelen krijgen waardoor we niet snel konden leveren. Ja op site staat echt binnen 2 dagen leveren.