Bertil Veenstra

Ik heb diverse onderdelen besteld en binnen 1 dag aanwezig. Super vriendelijke verkopers, denken goed mee, adviseren professioneel, gaan zelfs zover om even een handje te helpen bij een probleem met... Ik heb diverse onderdelen besteld en binnen 1 dag aanwezig. Super vriendelijke verkopers, denken goed mee, adviseren professioneel, gaan zelfs zover om even een handje te helpen bij een probleem met de auto. Wat een goede zaak is dit en waar vind je nog zulke gastvrije verkopers! Bertil Veenstra.

Stefan bollebakker

Snel geleverd en kwaliteit voor weinig geld

Staat toch al boven.

Goede onderdelen maar bezorging kon wat sneller.

Guus Celso

Op tijd geleverd tegen een prima prijs!

R Stigter

Supersnelle levering en perfecte uitlaat!

M.Jansen

Vriendelijk personeel met verstand van zaken.

paul bosse

Niet goed bij de geleverde accu van ontbraken de handvatten en deze foute levering hebben ze afgehandeld met te zeggen dat de vervoerder de handvatten er zal afgehaald hebben dat kan echter normaal... Niet goed bij de geleverde accu van ontbraken de handvatten en deze foute levering hebben ze afgehandeld met te zeggen dat de vervoerder de handvatten er zal afgehaald hebben dat kan echter normaal niet want dan zou de adressticker doorbroken moeten zijn wat niet het geval was

Robin van Driel

Aardige mensen en zeer behulpzaam. Uitlaat kon ik dezelfde dag nog ophalen. Goede service!