Jari

Slecht bedrijf. Levertijd op website klopt niet. Zou "1 a 3 werkdagen" moeten zijn. Blijkt drie weken te zijn. Nadat ze mij daarover hebben geïnformeerd zou je verwachten dat de levertijden op de... Slecht bedrijf. Levertijd op website klopt niet. Zou "1 a 3 werkdagen" moeten zijn. Blijkt drie weken te zijn. Nadat ze mij daarover hebben geïnformeerd zou je verwachten dat de levertijden op de website ook aangepast worden. Maar nee dat doen ze niet. Hierover heb ik ook een review op Google geschreven waarbij zij met een heel zielig verhaal komen dat het ook maar "mensen" zijn en dat de levertijden in een fractie van een seconde kunnen wijzigen. Maar nogmaals, ze passen de levertijden ook niet aan op de website. Dus het is gewoon een lul verhaal om mensen te laten geloven dat ze hun best doen.

Reactie UitlaatDiscounter.nl:

Beste,
wij vinden het jammer dat de ervaring zo slecht is bij ons. Wij hebben bij artikelen geen levertijden in dagen staan. Er was een product besteld waarbij de status het volgende is "Snelle levering, neem contact op voor de exacte levertijd" . Er is geen contact geweest, nadat de levertijd was doorgegeven was dat te laat voor je, wij hebben vervolgens direct netjes het geld terug betaald. daar was je ook tevreden over zoals je in een eerdere review op google vertelde. De status bij het artikel is nog steeds hetzelfde dat klopt, "Snelle levering, neem contact op voor de levertijd" helaas is het bij producten die speciaal uit de fabriek komen soms langer dan 2 dagen echter zullen wij altijd eerlijk zijn over de levertijd.

RR motor sport

Beetje onduidelijk heid kwa bestellingen op kenteken is niet altijd het juiste onderdeel te krijgen dat zou denk ik nog heel veel beter kunnen

Reactie UitlaatDiscounter.nl:

Beste,
het klopt helaas dat op kenteken niet altijd direct het juiste omhoog komt.
Dit is omdat kentekens minder gegevens bevatten dan het chassisnummer.
Sommige delen zijn enkel met...
Beste,
het klopt helaas dat op kenteken niet altijd direct het juiste omhoog komt.
Dit is omdat kentekens minder gegevens bevatten dan het chassisnummer.
Sommige delen zijn enkel met chassisnummer te onderscheiden. Echter zijn we telefonisch altijd goed bereikbaar om uit te zoeken wat de juiste onderdelen zijn.
Mochten er meerdere types zijn neem dan voor de zekerheid contact op wat de juiste is als dat niet zeker is voor u.
desondanks hopen we u toch terug te zien.

Gewo

Goede kwaliteit prijs verhouding

Hebie Seefat

Heino

Goede en goedkope onderdelen en snelle levering

CSA

Alles netjes en snel geregeld

Hendriks

Keurig geleverd, alleen kregen wij van de vervoerder geen track and trace.

Marcello033

Vriendelijke mensen aan de telefoon
Goede service
Snel geleverd Uitlaat delen besteld bij uitlaat discounter voor een mazda.omdat het bij alle andere bedrijven veel duurder was.
Vriendelijke mensen aan de telefoon
Goede service
Snel geleverd
Ik werd 2x gebeld dat de uitlaat laat in de middag kwam
1x door mo....1x door een collega om er zeker van te zijn dat het vermeld was.
Om half 12 was het er....perfect toch!!!
Goede pasvorm
En aan het matriaal te zien en het gewicht,is t volgens mij geen rotzooi.
En 3jaar garantie
Wat wil je nog meer
Ik blijf daar onderdelen bestellen

h.dinger

Goede begeleiding wat betreft passende onderdelen en hulp