Arnoud Hamelink

Goede en snelle levering.

Ineke Bouman

Top in orde

A. van Dijk

Juiste product geleverd.

Autoschade en spuitbedrijf Theo Jans

Ik heb nog geen ervaring met dit bedrijf

Jaco

Duidelijke website

Tomas

Goede service en prima prijs.

Amsterdam020

Update 21/7:nadien ben ik gemaild en gebeld. Goede uitleg en professionele uitleg en mee denken van Johhny. Heb goede tips gekregen voor de volgende keer.
Oude feedback:
Helaas is het...
Oude feedback:
Helaas is het advies over producten.. "product past op model.. op internet anders dan in de praktijk. Product bleek niet te passen en moest ter plekke een uitlaat kopen dat 70 euro duurder was.

Maurice Duenk

Zeer goed geholpen door Mohammed Boughlala. snel antwoord op mijn vraag over voorraad van een uitlaat. had een pakking niet los en heeft deze uit een set gehaald zodat ik toch binnen 1 werkdag de... Zeer goed geholpen door Mohammed Boughlala. snel antwoord op mijn vraag over voorraad van een uitlaat. had een pakking niet los en heeft deze uit een set gehaald zodat ik toch binnen 1 werkdag de uitlaatset in ontvangst kon nemen. kwaliteit en pasvorm beide goed. mohammed verdient wat mij betreft een vakantie bonus