Nico

Snelle levering en goede prijzen!

Frits Buis

Een dynamische bedrijf mat mensen die meedenken met de klant.

dani

Ik ben zeer tevrede over het bedrijf alles is goed en snel opgelost

Jullie zijn een top team bedankt voor alles

Thomas de Vos

Goede kwaliteit/prijs verhouding. Snelle service en dus ook snel geleverd. Tevens een gemakkelijk te begrijpen website zodat je het juiste onderdeel snel kunt vinden.

Eefwooddesign

Snel en precies wat ik nodig had

Pham

Producten ziet kwaliteit uit voor redelijk prijs. Bezorg niet zo snel. Ik heb product 14/05/2020 besteld, krijg pas 18/05.

Jules Kluwer

Een fijn bedrijf, werken goed mee en het is een goedkope optie voor auto-onderdelen

Schellekens

Ik mis een snelle reactie van uw bedrijf na het plaatsen van de bestelling. dit duurde enkele dagen. Ik had graag sneller een reactie gehad in de vorm van, wel of niet op voorraad en indien wel op... Ik mis een snelle reactie van uw bedrijf na het plaatsen van de bestelling. dit duurde enkele dagen. Ik had graag sneller een reactie gehad in de vorm van, wel of niet op voorraad en indien wel op voorraad, wanneer wordt hij verzonden.
Ook het transportbedrijf kan nog wel iets verbeteren aan de service.
Een mail sturen dat het product op de volgende dag afgeleverd wordt maar dat ik nog een mail krijg met meer informatie op de dag van afleveren waarin dan vervolgens staat dat het tijdstip kan zijn van 07.00 uur tot 17.00 uur is niet erg servicegevoelig.