Erik

Prima geleverd, goed verpakt

Evers

Prima product, echter het bedrijf dat de verzending verzorgt is niet professioneel, onbereikbaar en daarom frustrerend.

Henk https://goyimtv.com/v/3201930849/EUROPA--The-Last-Battle--2017----Full-Documentary-HD

M

Ontevreden over het product en de service van het bedrijf om dit te verbeteren. Onderdelen passen niet op elkaar.

Reactie UitlaatDiscounter.nl:

Beste,
Allereerst vervelend om te lezen dat de producten naar uw zeggen niet goed gepast hebben.
Beste,
Dit is onderzocht gezien er contact met u is geweest. Wij ondervinden een Toyota starlet van 1998 waarvoor een midden en einddemper besteld zijn.
Deze producten worden al enige tijd uitgeleverd en pasvorm problemen zijn er al enige tijd niet.
Wat wij van u weten is dat de uitlaat vreemd laag hing, wij hebben gevraagd om hier een duidelijk beeld van te krijgen wat niet mogelijk was. Het probleem word waarschijnlijk veroorzaakt door de voorpijp echter kunnen we dat niet zeker zeggen door gebrek aan informatie. U heeft ons gevraagd om een fatsoenlijke uitlaat op te sturen en dat de monteur zeker wist dat het aan ons product lag. Echter konden wij hier vooralsnog geen informatie over ontvangen van u.
Mocht u de informatie alsnog aanleveren dan kunnen we uiteraard voor u kijken wat de mogelijke oorzaak is. Verder wens ik u nog een hele prettige dag.
Uitlaatdiscounter.nl

Rene

Goede uitleg en advies gekregen over montage en pasvorm. En zo eerlijk om te zeggen dat de bestelde waarschijnlijk niet zou passen.

G.v.gils

Vrijdag besteld en zaterdag binnen voor een prima prijs

Bedirhan

Levering zoals aangegeven tijd en goede pasvorm. Goedkoopste wat ik kon vinden