Begeleiding
9.5/10
Service
Voorbereiding

Was een gezellige avond met elkaar! Zeer positief ervaren.

ja het advies vond ik erg prettig, ook het zoeken naar een locatie in de buurt en de begeleiding ook.

geen nadelen ondervonden deze avond dus ook geen tips.

Karwei Harderwijk

Super leuke avond gehad! Veel interactie, leuke combi met tussendoor een hapje eten

Fons was een erg enthousiaste 'showmaster' . Heeft de avond echt helemaal leuk gemaakt! Complimenten.

We hadden voor 5 uur geboekt..uiteindelijk begonnen we om half 8 to 23:15. Opzich lang genoeg maar dan zou ik de tijd op de website aanpassen naar 4 uur. Het eten van de Admiraal was qua kwaliteit prima alleen hadden voor dit geld wat meer verwacht...en we hadden Keuze verwacht want er was gezegd dat er een 3 gangen keuze menu zou zijn. Het voorgerecht konden we helemaal niet kiezen, hoofdgerecht alleen keuze uit mixed-grill of vis en dessert ook geen keuze! Dat was erg jammer, voor ons gevoel hebben we dus in die zin niet echt waar voor ons geld gehad.. wel frietjes erbij maar niks geen salade of groentjes en een heel klein nagerechtje...had niet het idee dat ik echt super lekker en voldoende gegeten had.. Ook was de bediening vaak afwezig..

Reactie UitjesenEten.nl:

Jammer dat het programma niet volledig naar wens was. Omdat jullieo m19.00 uur wilde beginnen zijn we gestart met het voorgerecht. We hebben toen in het tijdschema anagegeven dat het programma tot ca. 23.00 zou duren. Dit was dus volgens de gemaakte afspraken.

Dat het eten niet volledig naar wens was is jammer. Wat betreft de keuzes deze zouden er moeten zijn. Evenals de bijgerechten horen goed voor elkaar te zijn. Ik neem dit ook nog even met de Admiraal op. In ieder geval bedankt voor de feedback.

Essent Procurment

Super leuk met uitstekende spelvragen van de stad Breda

Super leuk afdelingsuitje gehad waarbij alles tot in de puntjes geregeld was. Helaas kan er niet meer sterren gegeven voor de begeider Martin Kerkvliet, want hij is zeker meer dan 5 sterren waard!!!

Geen, houden zo

Een super gezellige teamuitje gehad. Goed verzorgd en een enthousiaste begeleider. Als activiteit boogschieten en teambuilding, een echte aanrader.

Hele leuke avond gehad; energieke begeleiding en afwisselende pubquiz!

- afwisselende pubquiz met creatieve elementen! Iedereen was hier positief over verrast!
- energieke begeleiding
- communicatie vooraf ook heel positief (één contactpersoon , snelle reacties, duidelijke info)

- restaurant (De Branding Utrecht) viel erg tegen; ruimte was prima, maar de bediening erg onattent (lege glazen bleven staan, om drinken moest steeds gevraagd worden, botte reacties op feedback, ongeinteresseerde houding, etc.), eten was ook niet heel geweldig. Dankzij de leuke pubquiz geen probleem, heeft bijna niemand echt last van gehad, maar viel mij als organisator wel op! Rekenen we jullie verder ook niet aan, wilde het wel graag noemen.
- Sommige vragen uit de pubquiz zijn wel erg oud, voor de afwisseling leuk om ook wat actuelere vragen te stellen denk ik.

Würth Ned. B.V.

We hadden deze keer niet zoveel aanmeldingen, maar dat had gelukkig totaal geen invloed op hoe we deze dag beleefd hebben. Ik heb eigenlijk alleen maar positieve reacties gehad. Zelf vond ik het ook...

Alles doen om de klant tevreden te stellen, echt super.

Niks verbeteren, het is goed zo.

Gezellige speurtocht door de stad met leuke spellen

Robert heeft het heel leuk gedaan. We vonden het met z'n allen erg leuk en gezellig.

Goed georganiseerde dag waardoor de sfeer en activiteit erg goed was!

klant is koning, eigen invulling/ideeën mogelijk.

nvt

LUX

We deden escape in the City. Was super georganiseerd door JAAP :D
Duurde wel veel langer dan we verwacht hadden (aangegeven 2,5 uur). Maar iedereen was super enthousiast en vonden het de...

Goed voor teambuilding. Lekker bezig. Iedereen moet meedoen. Goed georganiseerd met begeleider.

Zie alg antwoord

Het uitje was ontzettend leuk, genoeg te doen, misschien stiekem wel iets te druk en goed geregeld.

Goede service, ook vooraf. Het was ook net zo leuk als beloofd werd, er wordt goed rekening gehouden met je wensen.

Wat mij betreft (ookal vonden anderen het geweldig) kan het onderdeel muziekquiz er uit. Niet omdat het niet leuk is, maar omdat er steeds maar max 2 mensen konden meeluisteren, en dat vond ik zelf minder geslaagd wat betreft het teamgevoel. Wat betreft de dienstverlening was er ik gewoon super tevreden.