Begeleiding
Service
Voorbereiding

Nicole

Jaap, wat een feest, gekkigheid gezelligheid en ruimte voor onze tussentijdse dansjes we hebben een tegekke avond gehad en dat is echt mede door jou! Ik kan dit echt voor elk Vrijgezellenfeest je... Jaap, wat een feest, gekkigheid gezelligheid en ruimte voor onze tussentijdse dansjes we hebben een tegekke avond gehad en dat is echt mede door jou! Ik kan dit echt voor elk Vrijgezellenfeest je aanraden! Ontzettend bedankt dit zullen we Nooit vergeten!! Applaus voor jou! Groetjes Team Alpaca & team Willie wortel

Jaap is fantastisch!

Nee niets heerlijk gezellig en ongedwongen

TU Delft

Wie is de Rat?
Super genoten van het spel en het weer. Leuke opdrachten en ook de napret bij het kijken naar de foto's.
Helemaal geweldig georganiseerd!

Zeer behulpzaam!!
Bedankt hiervoor

Wat ons betreft ga vooral zo door.

Vermakelijk spel waarbij je moet samenwerken. Verhoogd de saamhorigheid. Vrij veel wandelwerk echter in de regel goed te doen voor vele leeftijdscategorieën.

Zorgdragen dat er geen foutieve opdrachten in de beschrijving staan opgenomen. Dit wekt wat irritatie op maar uiteindelijk ook hilariteit op (zei de winnaar!). Verder zijn de handboeien vaak te... Zorgdragen dat er geen foutieve opdrachten in de beschrijving staan opgenomen. Dit wekt wat irritatie op maar uiteindelijk ook hilariteit op (zei de winnaar!). Verder zijn de handboeien vaak te klein en bij de gene waarbij de handboeien wel passen wordt het wat pijnlijk na verloop van tijd. Praktisch misschien om de handboeien van leer (of dergelijks) te vervaardigen.

Frank

Escape in the city is een leuk spel. Veel opdrachten, waarbij samenwerken belangrijk is, maar ook heel erg moeilijk blijkt

Duidelijke afspraken, die ook worden nagekomen. Prettige communicatie, zowel telefonisch, via mail en tijdens het spel

Bij een escape is het verstandig de oriëntatiepunten te controleren. (Het beeld op het marktplein bleek zomer 2018 al weggehaald te zijn). Verder is het misschien grotere handboeien aan te schaffen,... Bij een escape is het verstandig de oriëntatiepunten te controleren. (Het beeld op het marktplein bleek zomer 2018 al weggehaald te zijn). Verder is het misschien grotere handboeien aan te schaffen, zodat iedereen deze gewoon om kan. Dit maakt het spel eerlijker. Voor ouderen, slechter kunnen lezen, is her fijn als er een leesbril in de koffer zit

Het escape diner is echt super goed in elkaar gezet. Het spel is voor iedereen in de groep leuk omdat iedereen toch andere interesses heeft. Van het spel wordt je super fanatiek en dit blijf je tot... Het escape diner is echt super goed in elkaar gezet. Het spel is voor iedereen in de groep leuk omdat iedereen toch andere interesses heeft. Van het spel wordt je super fanatiek en dit blijf je tot het einde.

Het bedrijf denkt goed in de mogelijkheden en zijn op zoek naar oplossingen. Ook zijn ze goed te bereiken en krijg je snel reactie via mail of telefoon

Eigenlijk niet

Volleybalvereniging Voluit - Brenda

De viering van het 50 jarig jubileum van volleybalvereniging Voluit te Uitgeest is mega geslaagd door escape the city. Speciaal in Uitgeest uitgezet om het feest echt dorps te houden.
De 3...
De 3 J’s van Uitjes en eten hebben dat goed geregeld! Jur, Jan en Jaap bedankt!

Jaap legt het spel super leuk uit, waardoor je er helemaal zin in krijgt
Speciaal uitgezet in Uitgeest (i.p.v. Castricum)
Goed mail contact met het bedrijf

Kindergarden haarlem

Was een leuke ervaring!

Duidelijk

Nee was heel goed - salade al dente was niet echt een maaltijd

Het was een geslaagd uitje! Fons was erg gezellig en sloot goed aan bij de groep.

meedenkend vermogen over locatie en mogelijke alternatieven

De strandtent was niet heel klantvriendelijk en zou ik niet aanraden, daarnaast mocht er na de lunch nog wel een actief onderdeel gemogen.

KinderRijk Amstelveen Schweitzerlaan

Wij hebben een geweldig teamuitje gehad.
Super op maat gemaakt door UitjesenEten.
Amstelveen stond nog niet tussen de locaties maar UitjesenEten maakt het op maat, complimenten. Wij hebben een geweldig teamuitje gehad.
Super op maat gemaakt door UitjesenEten.
Goede communicatie. Sylvia geweldige organisator van ons uitje. Top bedrijf.

Amstelveen is op maat gemaakt. Wij hadden dus de aftrap. Snelle reactie bij vragen, luisteren goed naar de vraag van de klant. Sylvia heeft ons een topdag gegeven. Top bedrijf

Jullie mogen de looproute nog verlengen hoor.

Wat een gezellige dag was het vandaag. Sylvia heeft het super goed georganiseerd en begeleidt. Top