Begeleiding
Service
Voorbereiding

IJsselmonde-oost

Het was een super uitje op het strand! Zat echt goed in elkaar!! ??

Snelle reactie, duidelijk, origineel.

hogeschool leiden

Geweldig uitje gehad. goede organisatie en staan open voor alle vragen en hulp.

communicatie

Jen

Enorm leuke dag gehad!
Leuke activiteiten, lekker gegeten en super begeleiding van Rowan ??

Vrolijke/sociale begeleidster
Leuke activiteiten

X

Parteon

Leuk verzorgd uitje met collega's op het strand met activiteiten en etentje.

Compleet en duidelijk

Duidelijk verzamelpunt afspreken

Buma/Stemra

Alles klopte: De facilitator Fons, het programma en de locatie

Duidelijke communicatie, duidelijke offertes, goed contact tussen moment van boeken en moment van de activiteit. De facilitator was geweldig en de inhoud van het Escape the Beach programma was... Duidelijke communicatie, duidelijke offertes, goed contact tussen moment van boeken en moment van de activiteit. De facilitator was geweldig en de inhoud van het Escape the Beach programma was afwisselend, funny, fysiek en denkkracht wisselden elkaar af. Dit alles in een ontspannen sfeer. Hulde!

DHV

Geweldig escapespel in onze eigen stad! Ook al waren de meeste deelnemers bekend, het spel was toch heel spannend en uitdagend. Door de opdrachten keken we op een andere manier naar bekende plekken.... Geweldig escapespel in onze eigen stad! Ook al waren de meeste deelnemers bekend, het spel was toch heel spannend en uitdagend. Door de opdrachten keken we op een andere manier naar bekende plekken. De foto's die gemaakt zijn, zijn een mooie herinnering!

Prettige begeleiding, goede organisatie en een spannend spel dat precies lang genoeg duurde.

Hendrix

We hadden met 17 personen een citytrip escape geboekt in Roermond, we zouden om 2 uur opgevangen worden , toen ik om kwart voor 2 de persoon belde , belde ik deze persoon uit bed, hij had zich... We hadden met 17 personen een citytrip escape geboekt in Roermond, we zouden om 2 uur opgevangen worden , toen ik om kwart voor 2 de persoon belde , belde ik deze persoon uit bed, hij had zich verslapen!!! Daar stonden we dan met z’n 17 en . Enorme teleurstelling , eigenlijk ronduit schandalig!!! Kan er niks anders van maken!!

Heb na contact met t bedrijf wel meerdere excuses gekregen , ook een mooi boeket en een waardebon van 250 euro voor een volgende keer mochten we weer een uitje willen boeken , dit vind ik een Zeer goede tegemoetkoming, nogmaals bedankt.

E-mail contact

Persoonlijke communicatie

Lau

Zeer ontevreden

Daphne Tollenaar / Yara Sluiskil

Erg leuk!

Voorbereidingen gingen erg vlot, duur van de quiz was precies goed

Dionne van deuren

Tijdens het vrijgezellenfeest hebben wij de city escape gedaan. Enorm leuk en goed geregeld!

Snelle reactie, goede communicatie

Ik kan niets anders zeggen dan top geregeld!