Begeleiding
Service
Voorbereiding

CSU

De reactie snelheid per mail over het event was top! De locatie zelf viel tegen, eten, bediening en sfeer. Het spelelement was zeer zeker leuk en geslaagd!

reactie snelheid, antwoord op al je vragen.

accommodatie checken van te voren live.

Linda moerman

Afgelopen zondag hebben wij, als familie verschrikkelijk genoten van " expeditie Robinson".
Varsha heeft het spel op een fantastische wijze geleid. Vrolijk, enthousiast en met een goede regie wat best een uitdaging was met onze familie. Complimenten !!!. Alles was top.
Een aanrader!
Linda Moerman

Enthousiasme,
Goede regie en uitleg!

Iets meer fysieke spellen

VIPD Nederland

Gezellig, dynamisch en goed verzorgd!

Snelle reactie en men luistert goed naar onze specifieke wensen. De organisatie is goed voorbereid op wensen die afwijken van het originele programma.

De uitleg vooraf aan het spel mag net iets langzamer en gestructureerder. Daarmee loopt het wat vlotter allemaal.

Kennedy van der Laan

Wij hebben het heel leuk gevonden. Begeleidster Varsha was super gezellig en deed het heel leuk! Ook wil ik Milan bedanken voor het contact vooraf. Wij zullen jullie zeker aanraden.

Leuke begeleiding en snelle en duidelijke communicatie vooraf

Barbara Westerhout / Royal HaskoningDHV

Geweldig spel. Het zit enorm goed in elkaar. Leuke interactie. Leuk alternatief om online te spelen i.p.v. fysiek.

Het spel kan zowel in het Engels als Nederlands gespeeld worden. Reacties vanuit de organisatie zijn snel en duidelijk.

In de app staat heel klein aangegeven in welke taal je het spel wilt spelen. Je kan het daarna niet meer aanpassen. Als hoofdspeler moet je duidelijk weten in welke taal het gespeeld moet worden of... In de app staat heel klein aangegeven in welke taal je het spel wilt spelen. Je kan het daarna niet meer aanpassen. Als hoofdspeler moet je duidelijk weten in welke taal het gespeeld moet worden of het moet later aangepast kunnen worden.

Bartimeus

Geweldige middag gehad!! :)

goede communicatie en flexabiliteit

flexibiliteit/aanpassingsvermogen tijdens doen van de spellen

Warande afd.Corneille

Super leuke avond gehad!

Een leuke en gezellige quizmaster(es)

Op de site staat dat er foto's worden gemaakt en dat je deze op een usb mee krijgt. Dit is bij dit uitje niet het geval

Reflection Opmeer

Super teamuitje met enthousiaste begeleiding!!

Het spel zat goed goed in elkaar

?

Marcel/Avans Hogeschool

Goede organisatie, leuke activiteit, en ondanks de regenbuien bleef Marit ons enthousiast houden.

Enthousiasme van begeleiding. Ruime keuze aan activiteiten. Betaalbaar en alles in 1 keer geregeld: activiteit én afsluitend diner.

Geen idee

GGD ijsselland Deventer

Het was in een woord geweldig!!

goed overleg!
Snelle reactie