Begeleiding
Service
Voorbereiding

TESO-bootdienst

2 leuke hilarische middagen gehad met het spel escape in the city. Goed georganiseerd en leuke begeleiding.

Begeleiding keurig op tijd en leuke combinatie spel en side-seeing

gemeente Amsterdam

Vanwege het slechte weer, deden we een alternatief programma: een pubquiz.

goed en snel contact, ze kunnen snel schakelen naar het alernatieve programma

Gemeente Almere

The Murder Game was een erg leuk als teamuitje

Telefonisch goed bereikbaar en per mail op een vraag snel een antwoord

n.v.t.

CSG Wessel Gansfort

Een zeer geslaagde ochtend gehad. De jongens van UitjesenEten.nl hebben ongeveer 100 mensen vermaakt met leuke gevarieerde opdrachten. Goede duidelijke communicatie en tot op het laatste moment... Een zeer geslaagde ochtend gehad. De jongens van UitjesenEten.nl hebben ongeveer 100 mensen vermaakt met leuke gevarieerde opdrachten. Goede duidelijke communicatie en tot op het laatste moment flexibel om mee te denken en te handelen! Erg prettige ervaring!

Goede omschrijving van de soorten activiteiten

X

Politie

Een perfect volledig verzorgde dag met alles erop en eraan verzorgd door een heel aardig en meedenkt team van mensen.

Goede duidelijke communicatie en goed meedenken met de klant.

het vegetarisch buffet diner kon wat uitgebreider

Stichting Menswel

Voor onze personeelsdag hebben wij gekozen voor Escape in the City. Veel collega's hadden wel eens een escape room uitgeprobeerd, maar in de buitenlucht en samen met collega's nog nooit. Iedereen... Voor onze personeelsdag hebben wij gekozen voor Escape in the City. Veel collega's hadden wel eens een escape room uitgeprobeerd, maar in de buitenlucht en samen met collega's nog nooit. Iedereen vond het een top activiteit.

Als we vragen hadden tijdens de voorbereiding, dan werd meteen geantwoord op mails of via telefoon. Tijdens de activiteit een top begeleiding op locatie en ook de app was zeer toegankelijk.

Er werd bij de start van de activiteit duidelijk gezegd hoe laat we weer bij het startpunt moesten verzamelen, voor velen was het "rennen" om in die tijd alle opdrachten te volbrengen.

Stichting Surplus

Goed georganiseerd, uitdagend, leerzaam en ontspannend uitje!

Communicatie, creativiteit, enthousiasme van de begeleider

Het enige dat ik kan bedenken is de hoeveelheid foto's die je moet/mag maken. Dat was veel.

Crisicom

Zeer geslaagd als teambuilging uitje met de collega's

Snelle reactie op mails en vriendelijke medewerkers

check of restaurants open zijn op de geboekte dag

Het Mozaïek

Een actief, leuk en gezellig uitje.

Makkelijk te boeken, goede communicatie/afspraken, fijne begeleiding ter plaatse.

Vriedenuitje

Wij hebben een geweldige leuk en gezellige dag gehad.
Leuke spelletjes, wat voor iedereen is te doen.

Laag drempelig

Ga zo door