Dick Rustenburg

Teleurstellend, want ik heb gevraagd of het boek "Uitspraken van Jezus" ooit nog eens opnieuw zou worden gedrukt en dan zie ik op een dag dat dit boek al in 2014 opnieuw is uitgebracht en dat vond... Teleurstellend, want ik heb gevraagd of het boek "Uitspraken van Jezus" ooit nog eens opnieuw zou worden gedrukt en dan zie ik op een dag dat dit boek al in 2014 opnieuw is uitgebracht en dat vond ik toch wel teleurstellend, al ben ik heel blij dart dit 9 jaar geleden is herdrukt:)

Deze uitgeverij is al 60 jaar actief in Christelijk Nederland en heeft talloze opbouwende christelijke boeken uitgebracht.

Vragen van klanten goed en correct beantwoorden, maar er kan natuurlijk altijd eens mis gaan, dus het blijven mijn broeders en zusters en die heb ik lief.

Nathalie den Boer

Heel goed

snelle verzending

Annemieke

Mooie vertaling van de Engelse versie. Sowieso is The Message een goede, rake vertaling om er vaak bij te pakken, dat teksten vaak net weer in een ander licht zet, met mooie woordkeuze in... Mooie vertaling van de Engelse versie. Sowieso is The Message een goede, rake vertaling om er vaak bij te pakken, dat teksten vaak net weer in een ander licht zet, met mooie woordkeuze in begrijpelijke taal.

Goede vertaling van de mooie woordvondsten van E. Peterson (zoals de "Godcolours"), waardoor deze ook in het Nederlands goed leesbaar is.

Geen (of ook het Oude Testament tZt)

Corina K.

Christelijke boekhandel met heel diverse titels; altijd iets passends te vinden.

Duidelijk en enthousiast.

Schiet me niets te binnen.

Martina Braad

Snelle en fijne levering. Heb boek the Message gekocht.

Moniek

Het bestelde boek zat de volgende dag in de brievenbus!

Veel keuze

Nvt

Paula van Bussel

We hebben het boekje: Wie zeg jij dat Ik ben ontvangen.
We zijn hiermee begonnen op Aswoensdag. Prachtig, eenvoudig en goed. We zijn er blij mee. Dankjewel

Eenvoud

Ik zou het niet weten.

Joh. Th. Cramer

Uitstekend.

Toezending vond volgens toezegging plaats.

Van ulst

Snel besteld
Goed bezorgt

Na het bezorgen viel het boek tegen ten opzichte van de grootte kon het niet goed lezen heb ik gereageerd via de mail en kreeg snel antwoord top

Natascha

Ik had mezelf twee boeken van Neil T. Anderson cadeau gedaan voor mijn verjaardag en kreeg ze netjes bezorgd in mijn brievenbus. Bedankt Uitgeverij Gideon voor jullie mooie boekenaanbod!

Goede overzichtelijke webwinkel en prettige communicatie

Ga zo door!