Jeanine

Super

Vriendelijk

Marijke Daniëls

Zeer mooie christelijke boeken

Alles makelijk te vinden en heel overzichtelijk.

Samenwerking met PostNL was bij laatste bestelling niet oké!!! Heb meer dan 1 week moeten wachten op mijn bestelling, was geen pakket te vinden via code!!! dan was het dat levering later werd... Samenwerking met PostNL was bij laatste bestelling niet oké!!! Heb meer dan 1 week moeten wachten op mijn bestelling, was geen pakket te vinden via code!!! dan was het dat levering later werd bezorgd dan voorzien!!! Dan niks meer gevonden??? Dan werd mij gemeld, dat zij het doorgeven hadden aan bpost.Be en dat heeft voor heel wat hinder en vertraging gezorgd!!!! Vond het heel triest want er zat een cadeau in dat moest dienen voor een doopsel van tiener. Ik hoop dat jullie in toekomst terug gaan werken rechtstreeks met PostNL dan is bestelling dag erna op bestemming. Alvast bedankt.
1ste bestelling via PostNL. Was dag erna bij mij thuis geleverd was topservice.

Verkerk

Prima, snelle levering

Nee

Sabine

overzicht

niet van toepassing voor mij

Nicky Zondag

Snelle levering, mooi boek, beschreven zoals in de advertentie.

Boek sluit mooi aan op de film

N.v.t.

Pieter van Dalen

Vriendelijke service, duidelijke goed functionerende website.

Zie boven.

Ik heb uw verzoek voor een vraag om een review op zondag ontvangen. Dit is voor mij geen probleem, ik stuur u deze reactie ook op zondag. Echter, vele orthodoxe Christenen zien de zondag als rustdag... Ik heb uw verzoek voor een vraag om een review op zondag ontvangen. Dit is voor mij geen probleem, ik stuur u deze reactie ook op zondag. Echter, vele orthodoxe Christenen zien de zondag als rustdag waarop niet gemaild wordt, of websites gelezen worden. Zie bijv. de website van het Reformatorisch Dagblad of de GBS die op zondag niet benaderbaar zijn. Wellicht is dit ook voor u een punt om rekening mee te houden.

Tjittes

Geen verbeterpunte

Jansen

Gewoon wat je mag verwachten

Vlotte en nette levering