Gentaur

Makkelijk te gebruiken.
nog aan het afwachten hoe de seo gaat.

Uw ervaring

Na in het begin wat de klungelen zou het tof zijn, als je een clean install zou kunnen aanbieden (een reset).
Eenmaal je de werking door hebt is het heel simpel in gebruik.

Nicole Zentjens fotografie en grafisch ontwerp

Overzichtelijk en goede service.

Uw ervaring

Na een chatsessie meteen alle problemen opgelost.

Sirin Yoga

Heerlijk - in het begin even zoeken - maar uiteindelijk mijn website ECHT helemaal naar wens kunnen maken!

Uw ervaring

De helpdesk heeft me in het begin even op weg geholpen (gratis). Daarna heb ik ze niet meer nodig gehad. Het op weg helpen was nodig omdat ik allerlei dingen had uitgeprobeerd, zonder precies te weten nog wat het effect was, of het gevolg. Het werd een beetje een rommeltje. Even overnieuw begonnen (dat kon dus) en alles viel op z'n plek. Voor deze prijs... Het is echt naar mijn zin, en ik kan alles zelf eenvoudig aanpassen, aanvullen, veranderen. Per pagina, of in z'n geheel. Tevreden dus!

Yvo van Gelderen

Vastgestelde sjablonen die je alleen nog maar hoeft in te vullen.

Uw ervaring

Om de website aan te passen is heel gemakkelijk, ook omdat je nagenoeg alles kan vinden in de tutorials die beschikbaar zijn. Ik vind het jammer dat het oude abonnementbeheer weg is aangezien dat wel heel goed was, voor iedereen maatwerk maken.

Alex V

Super systeem, makkelijk uit te breiden en veel mogelijkheden.

Uw ervaring

Goede support, abonnement afsluiten zo gepiept.

Welstore

Uitnodigend, vriendelijk en toegankelijke website.

Uw ervaring

Zonder al te veel hulp is er te starten met het maken van de website, er hadden best wat meer mogelijkheden mogen zijn wat betreft buttons, lijntjes en vlakken, maar verder is het heel compleet. Helpdesk reageert heel snel.

remon reka onderhoud

Leuk bedrijf en goede service

goed

A.J.M. de Vilder - www.ArchitektAntonJolingStichting.nl

Werkelijk heel, heel erg goed.

Uw ervaring

Voor een amateur als ik is dit het systeem als je zelf een website wilt maken. De tutotials zijn heel goed te begrijpen, al praat Jane soms wat snel. De ondersteuning via de telefoon is uitstekend, als je echt vast zit en het abonnementsbeheer is heel erg overzichtelijk, al begrijpen wij niet alles even goed.

AA It Consultancy

Snel en gemakkelijk

Uw ervaring

Als alles eenmaal staat heb je er geen omkijken na. Abonnement wordt automatisch verlengd wat wel zo prettig is.

VRC Zundert

Makkelijk werkbaar systeem.