Santen

Goed het bestelde werd snel.geleverd

Gerritsen

Positief, produkt voldoet ruomschoots aan de verwachtingen.

De Koffer van KAAT bv

Het bezoek aan de website en de bestelling verliep voorspoedig. Aangenaam verrast over de snelheid van datum voor bezorging. Echter bij de bezorging kwam de tillift door de grind 'vast te staan' en... Het bezoek aan de website en de bestelling verliep voorspoedig. Aangenaam verrast over de snelheid van datum voor bezorging. Echter bij de bezorging kwam de tillift door de grind 'vast te staan' en heeft de chauffeur vanuit ons perspectief geen moeite gedaan om samen tot een oplossing te komen. Hij heeft de lift laten staan in het grind en heeft medegedeeld dat het voor hem hier ophoudt.
Los van het feit dat er wellicht afspraken zijn betreft aflevering en bezorging, hebben wij deze manier van doen als zeer vervelend ervaren. Uiteindelijk hebben wij zelf de situatie kunnen oplossen met hulp van een fijne buurman.

Kokkelkoren

Anthony Newman

Product besteld een week geleden. Geen reactie, geen levering, dus - tot nu een slecht ervaring.

P J

Top service, lift ziet er netjes uit en doet het uitstekend

Sebastian Dingemans

Snel, professioneel en heel vriendelijk.

T. De Jager

Flexibel en snelle levering

Christina

De douchestoel voldeed niet aan de verwachtingen en werd zonder problemen omgeruild voor een andere. Super, prima service. Heel erg tevreden!