8.5/10

Levering niet op tijd en niet ontvangen. Vervolgens zullen ze de order nogmaals verzenden. Krijg je maar 1 artikel in plaats van de bestelde en betaalde 3. Uiteindelijk na weer contact met de...

Ik heb mijn kabels besteld via de webshop en kreeg direct een mailtje over de status van mijn bestelling. Helemaal top!

Pierre van Dooren

Slechte ervaring
Kabel besteld en betaald vervolgens status "wachten op betaling "op mail geen reactie na veelvuldig bellen eindelijk contact .De kabel ontvangen werkt die niet op mijn...

K.. Comunicatie

Paintbar

Snel en correct!

Snel en correct!

Gemeente Vught

Ik bestelde mijn kabels online en de volgende dag had ik ze al in huis. Super service.

Miranda

Ik had gister een kabel besteld bij TVkabels.nl en het werd de volgende dag thuis afgeleverd! Ik vind dit heel snel en goed!

ICT koopje

Goedkoop en snel

Jurgen

Vandaag voor 16.00 u besteld, de volgende morgen bezorgd klopt niet helemaal want op maandag vind er geen brievenbusbezorging plaats

Juiste informatie op website geven

Jip Sanders

Ik vroeg om een specifieke kabel en deze hadden zij niet op voorraad. Een uiterst vriendelijke jongeman heeft mij geholpen met een product wat soortgelijk was. Helemaal toppie!

Giraffanda

Correcte afhandeling