Hoe tevreden ben je met de kwaliteit van het opgeleverde werk?
Hoe tevreden ben je over de communicatie voor, tijdens en na de werkzaamheden?
Hoe tevreden ben je met de afgenomen werkzaamheden en/of de plugin?

Femke Jaarsma | Verwoord In Beeld

Tussendoor kreeg een verzoek tot een aantal aanpassingen aan een bestaande (door hun gebouwde) site en reageerde hier vlot op. Even afstemmen wat de wens precies was en daarna aan de slag. Heldere... Tussendoor kreeg een verzoek tot een aantal aanpassingen aan een bestaande (door hun gebouwde) site en reageerde hier vlot op. Even afstemmen wat de wens precies was en daarna aan de slag. Heldere afspraken en planning. Allemaal prima dus.

Marc Dekker

Voertuigen plugin afgenomen. Erg veel mogelijkheden om naar wens aan te passen. Blij mee!

MONSTER ONLINE

Tussendoor is een prettige partij om samen mee te werken. We hebben inmiddels een tweetal koppelingen aangeschaft: Realworks/Venum en Auto Data. De plugins zijn voorzien met goede en heldere... Tussendoor is een prettige partij om samen mee te werken. We hebben inmiddels een tweetal koppelingen aangeschaft: Realworks/Venum en Auto Data. De plugins zijn voorzien met goede en heldere documentatie zodat we ook eigen maatwerk erin kunnen verwerken. Bij eventuele problemen en vragen is de communicatie met Tussendoor vlot en zijn ze bereid om mee te denken en mee te helpen.

Ruud Zagers

Positieve ervaringen. Vlotte en directe communicatie.

Auto Buikema

Uitstekend!

Reinier

Tussendoor heeft een prima stukje maatwerk binnen bestaande plug-in geleverd binnen onze website.

Prima plugins en support!

Jelmer

Ontzettend fijne club om mee samen te werken, inmiddels hebben we verschillende Realworks koppelingen mogen maken voor makelaarskantoren om te zorgen dat objecten (woningen, bedrijfspanden)... Ontzettend fijne club om mee samen te werken, inmiddels hebben we verschillende Realworks koppelingen mogen maken voor makelaarskantoren om te zorgen dat objecten (woningen, bedrijfspanden) automatisch up-to-date zijn op de website(s).

Wanneer we vragen en/of ondersteuning nodig hebben staat Tussendoor altijd voor ons klaar.

Snel geholpen en meedenkend. Super service!