Deborah Kemeling

Het was een goeie/interessante ervaring. Het is echt een aanrader.

Wat vond je van onze theorieles?

Het was een interessante les. Je leert nog meer dingen wat je zelf eigenlijk niet geleerd had. En het word goed uitgelegd. Na zo’n dag zit alles goed in je hoofd.

Rens Majoor

SUPER bedrijf

Wat vond je van onze theorieles?

Door dit heb ik mijn theorie examen gehaald

Amber Scheffer

Een super bedrijf . Eerst krijg je al een app met een samenvatting en kleine toetsen zodat je er al een beetje op kan voorbereiden en dan ga je naar de plek waar je de cursus hebt. Wel vroeg maar... Een super bedrijf . Eerst krijg je al een app met een samenvatting en kleine toetsen zodat je er al een beetje op kan voorbereiden en dan ga je naar de plek waar je de cursus hebt. Wel vroeg maar dat is ook nodig. Ik weet zeker dat als ik niet de cursus had dat ik ook niet geslaagd zou zijn

Wat vond je van onze theorieles?

GEWELDIG . Ze leggen je het goed uit en daardoor snapte ik het . Als je iets niet snapt word het anders uitgelegd. Ik zou hier zeker je theorie gaan halen

Jeanine

Mijn zoon was 2x gezakt via online studie cbr. 3x is inderdaad scheepsrecht. Kon het door deze aanpak veel beter onthouden en ezelsbruggetjes waren Top! Netjes met de taxi naar het stadskantoor in... Mijn zoon was 2x gezakt via online studie cbr. 3x is inderdaad scheepsrecht. Kon het door deze aanpak veel beter onthouden en ezelsbruggetjes waren Top! Netjes met de taxi naar het stadskantoor in Goes gebracht en daar Geslaagd
Ik ga dit zeker iedereen aanraden. Hadden we dit eerder geweten dan had het enorm veel stress gescheeld!

Helemaal Top!
Wel pittig en lang, maar wel veel meer inzicht

Lulu Mentink

Top ervaring! Na 3 maal gezakt te zijn en andere cursussen geprobeerd te hebben en zelf geleerd te hebben toch overwogen om voor turbotheorie te kiezen. Want wat ik nog te verliezen? Ik had wel al... Top ervaring! Na 3 maal gezakt te zijn en andere cursussen geprobeerd te hebben en zelf geleerd te hebben toch overwogen om voor turbotheorie te kiezen. Want wat ik nog te verliezen? Ik had wel al een afspraak bij cbr staan en 2 dagen voor examendag deze cursus ingepland. Met succes behaald! Heel erg veel dank voor de goede cursus!

Top!

Anneke Zellmann-Kroon

Vriendelijke mensen en alles was goed geregeld

Heldere en duidelijke uitleg
Ik ben geslaagd voor mijn theorie

Rachel Cameron

In een keer geslaagd voor mijn examen dankzij de goede uitleg van Marcianno en wesley.?

Wat vond je van onze theorieles?

Ik raad dit bedrijf zeer aan!! Super goede en duidelijke uitleg. Super fijne ervaring.

Luisa

In één keer geslaagd voor mijn autotheorie examen dankzij TurboTheorie!!

Wat vond je van onze theorieles?

De dagcursus heeft mij erg geholpen tijdens mijn examen. Mede dankzij de cursus had ik 0 fouten op kennis & inzicht en 6 op gevaarherkenning. Wel kan ik aanraden om van tevoren in ieder geval alles... De dagcursus heeft mij erg geholpen tijdens mijn examen. Mede dankzij de cursus had ik 0 fouten op kennis & inzicht en 6 op gevaarherkenning. Wel kan ik aanraden om van tevoren in ieder geval alles één keer door te lezen en/of wat oefenexamens te maken, zodat alle informatie tijdens de cursus herhaling is. Dit omdat de cursus vrij lang en intensief is, waardoor je concentratie op een gegeven moment verminderd.

Bryan Nederpelt

Erg leerzame cursus.

Wat vond je van onze theorieles?

Ik kreeg les van Robin en vond dit een erg goede man om les van te krijgen. Hij stampt alles goed in je hoofd en zorgt ervoor dat je minder stress ervaart voor het examen. Erg goede leraar!

Samia

Het was super fijn om les te krijgen van turbotheorie! De lesgevers waren duidelijk en probeerde iedereen actief te houden. Een top bedrijf!

Wat vond je van onze theorieles?

Alles werd goed uitgelegd en ook al was het veel informatie. Werd alles een paar keer herhaald en kregen we genoeg pauzes tussendoor. Hierdoor heb ik het examen ook met gemak gehaald!