De geslaagde

Fijn

Wat vond je van onze theorieles?

Deze was erg fijn en duidelijk, vragen waarbij je onnodig moeilijk voor kan nadenken werd heel simpel uitgelegd om dat te voorkomen. Ezelsbruggetjes werden meegegeven om te onthouden voor in het... Deze was erg fijn en duidelijk, vragen waarbij je onnodig moeilijk voor kan nadenken werd heel simpel uitgelegd om dat te voorkomen. Ezelsbruggetjes werden meegegeven om te onthouden voor in het examen en hiermee dus fijn mee kunnen slagen. Wel was deze cursus naar mijn gevoel lang, ondanks de pauzes. De focus was erg moeilijk te behouden ongeveer 6 uren lang, deze was bij mij moeilijk te vinden omdat de cursus vroeg in de morgen begon en ik geen ochtendmens ben... Desondanks toch succesvol geweest.
Docent gaat snel door de stof heen, maar lest duidelijk en to-the-point geen ruimte dus voor dieper na te denken over een vraag wat niet nodig is.
Vervoer was fijn geregeld met een Avan taxi waarmee ik en andere cursisten ruim op tijd kwamen.

Bedankt TurboTheorie, op naar het praktijkexamen. ;)

Jantje jansma (sjannet)

Super

Wat vond je van onze theorieles?

Duidelijk... goeie uitleg...super naar mijn zin gehad

Joannes

Fijn bedrijf en houden goed contact met je!

Wat vond je van onze theorieles?

De cursus je zwaar maar wel leerzaam. Alles word er in 6 uur in gestampt en daarna weet je het ook gewoon als je goed oplet. Super fijne en makkelijke uitleg!!

Boaz Rutjens

Bedrijf zoekt contact met je op, regelt ook vervoer naar de examen plek toe. Super bedrijf

Wat vond je van onze theorieles?

uitleg was super goed. Lekker kort maar krachtige uitleg over de onderdelen. Veel tips gekregen en ben daarom geslaagd

Guy

Goede ervaring met turbotheorie in een keer geslaagd.

Wat vond je van onze theorieles?

Ik vond de theorieles prettig gegeven door Jeffrey.

Tygo Buis

Goede ervaring

Goede les duidelijke spreker

Stefani Bartels

Super goed, snelle reactie, denken mee

Wat vond je van onze theorieles?

Heel erg goed, heeft er voor gezorgd dat ze geslaagd is.

colin

Ik heb er een goede ervaring aan overgehouden, duidelijke hulpzame uitleg

Heel duidelijke uitleg

Nick wiersma

Super goede ervaring en een snel examen moment.

Wat vond je van onze theorieles?

Goede les ze behandelen goed alle onderdelen en hebben voor sommige dingen handige ezelsbruggetjes en ze behandelen wel 90 % van de examen vragen.

Elisabeth Brons

Goed!

Wat vond je van onze theorieles?

Was helemaal top, in 1x geslaagd!