Yusuf Mert Polat

Super goed!

Heel goed

Tim

Alles was goed geregeld alles was duidelijk

Wat vond je van onze theorieles?

goede uitleg snapte het meteen

Norma

Goed en betrouwbaar

Heel goed en duidelijk

Mees

De ervaring is heel fijn, ik heb niet hoeven te leren en heb 0 fouten behaald

Wat vond je van onze theorieles?

Jaaa hele goede lessen en aardige medewerker, het was goed geregeld en top ezelsbruggetjes.

Nils Velema

Liep helemaal goed en soepel!

Wat vond je van onze theorieles?

Goed! Alles geleerd wat er op het examen kwam

Stijn

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf

Wat vond je van onze theorieles?

Ik kan dit iedereen aanraden!

Cidem

Verschrikkelijk

Wat vond je van onze theorieles?

Geen goede ervaring, want die gene die het les gaf was niet klantenvriendelijk. Iedereen betaalt voor zijn- haar cursus. Om wat te leren ga je naar daarheen maar uiteindelijk word er eigen soort... Geen goede ervaring, want die gene die het les gaf was niet klantenvriendelijk. Iedereen betaalt voor zijn- haar cursus. Om wat te leren ga je naar daarheen maar uiteindelijk word er eigen soort gekozen . Racistisch wordt je bekeken. klassikale les maar dan drie personen en uiteindelijk word het les verpest doormiddel van een mongool die aandacht vroeg om Jefrey. Jefrey was zijn eigen gangetje gegaan. Het werd beloofd om een quiz vragen te beantwoorden en dat is uiteindelijk ook niet gebeurd. Ik raad niemand Turbotheorie aan!

Aaricia

Ik heb geen ervaring met dit bedrijf. Maar telefoongesprekken waren goed en aangenaam.

Wat vond je van onze theorieles?

De les was goed. Heel duidelijk. Veel herhaling maar goede stappen om zo op het juiste antwoord te komen. Ook een gezellige les met af en toe een grap tussendoor.
Als eind resultaat haalde ik...
Als eind resultaat haalde ik mijn theorieexamen.

Erwin

Super

Super duidelijk

Stefan Kesselaar

Fijne en goed uitgelegde les, met ook veel aandacht voor vragen

Zeer goed!