Gunhilde Pas

Super

Wat vond je van onze theorieles?

De opleiders waren echt geweldig, wat een enthousiasme op de vroege ochtend!

Yaela langeveld

Heel goed

Super !

Fien de Ruijter

Erg goed!

Duidelijk

Chayenne siep

Goede communicatie, vriendelijke mensen.

Wat vond je van onze theorieles?

Goede uitleg gekregen ook alle nodige informatie gekegen.

Heidi Bout

Super geregeld!

Wat vond je van onze theorieles?

Heel fijn, wordt duidelijk uitgelegd en goed herhaald steeds. Ook kan je hardop mee antwoorden waardoor alles goed blijft hangen. Tussen door een aantal pauzes dat je even tot rust kan komen is erg... Heel fijn, wordt duidelijk uitgelegd en goed herhaald steeds. Ook kan je hardop mee antwoorden waardoor alles goed blijft hangen. Tussen door een aantal pauzes dat je even tot rust kan komen is erg fijn. Intructeur was ook erg aardig en houdde je goed bij de les.

Ramish

Heel goed

Wat vond je van onze theorieles?

Theorie les was goed. Duidelijk pratende instructeur, vaak de vraag herhaald en Theorie besproken en vaak gevraagd of iedereen het snapte

TurboTheorie

Heb het via internet gevonden en aangemeld. Kreeg via whapp en mail duidelijk alle informatie en als ik vragen had werd ik gied geholpen dus ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Wat vond je van onze theorieles?

De theorieles was goed en duidelijk en de pauzes tussendoor zijn erg fijn waardoor je ff 10 minuten alles kon verwerken en weer door naar het volgende onderdeel kon.

Luca

Mijn ervaring van dit bedrijf waren erg goed

De les zelf was erg leerzaam en het was fijn dat je alles in 1x kunt doen

Romy Vahlkamp

Ik vond dit bedrijf echt een top bedrijf. Goede service en super snel! Ook zijn ze super vriendelijk en helpen ze je natuurlijk met alles! Een echte aanrader dus!

En de leraar….
Wat...

En de leraar….
Wat dat een super fijne en sociale man! Een man waar je je op je gemak voelt en je alles aan kan vragen! Niet zo’n saaie botte man! Complimenten voor jou topper!!!

Wat vond je van onze theorieles?

Ik vond de cursus heel fijn. Veel ezel bruggetjes waardoor je veel kon onthouden! Ook was het vooral heel goed te volgen en kon je het met de tijd perfect redden!

Alles wat je in je...

Alles wat je in je examen krijgt heb je ook in de theorieles gekregen! Er kwamen geen dingen in het examen die je niet gehad heb tijdens de theorieles! Super fijne uitleg! Alles was super duidelijk en je voelt je daar heel erg op je gemak!

Ga zo door toppers!!

Jessica