Jammer dat de meneer aan de telefoon zelf niet wist of de stenen waren verzonden. Nadat ik zei dat die dag de bezorgdatum was kreeg ik nog te horen.. ja maar dan moeten ze er ook zijn. Wij gaan er...

Reactie Buitenbart:

Beste Klant,

Allereerst bedankt voor uw review!

We zijn momenteel bezig om samen met de desbetreffende fabriek een systeem op te zetten waarbij een klant beter geïnformeerd wordt over de orderverloop. Met overige fabrikanten werken wij al met zo'n systeem en wordt elke klant op de hoogte gehouden van het orderproces. Dit bevalt erg goed.

U heeft inderdaad gelijk dat we u wellicht beter op de hoogte hadden moeten houden, na overleg met het team bleek dat dit door drukte niet gebeurd is. Excuses hiervoor.

Betreffende de pallets: op onze website staat én stond bij dit product niet vermeld dat deze op pallets geleverd worden maar per pak. We zouden heel graag van u horen waar u dit gelezen heeft, dan kunnen we dit toch aanpassen.

Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback en geniet van uw nieuwe tuin!

Team Buitenbart

Op aanraden van vrienden hier tegels besteld; alles liep volgens plan.

Agnita

Duidelijke site en snelle levering.

Barend Buter

Kan beter factuur ontvangen en later blijkt dat je alsnog transportkosten moet betalen maar dat blijkt niet bij de bestelling

Boutamgharine el bachiri

Klant vriendelijk . Tips . Zowel zoon als vader heel sociaal . De klant echt tyd geven . Laten zien meedenken . Ik vind dit bedrijf een aanrader . Ik heb het mijn buren aangeraden en die zullen ook...

Marc

Goed en snel geregeld voor een mooie prijs!

Website niet actueel wat betreft beschikbaarheid producten, positief is de inspanning van het bedrijf de producten alsnog te leveren, hetgeen gelukt is, zij het tegen extra bezorgkosten

Reactie Buitenbart:

Beste Dijkstra,

Omdat het hier om een uitlopend product ging stond het product nog op onze webwinkel.
Op het moment dat uw bestelling binnen kwam bleek hier niet genoeg meer voor op voorraad te zijn om alles zonder kleurverschil/productieverschil te leveren. Wij hebben geprobeerd om via een andere producent toch nog het juiste product te leveren.

We kunnen voorstellen dat het lastig is wanneer niet bij het product wordt aangegeven dat dit uitlopend is. Hier gaan wij dan ook mee aan de slag. We waarderen het dat u aangeeft ervaren te hebben dat wij moeite voor u gedaan hebben om het op te lossen.

Jelmer Hoekstra
BuitenBart

De tegels die wij hadden besteld werden snel geleverd.

A. smit

Sympathiek en laagdrempelig