Op aanraden van vrienden hier tegels besteld; alles liep volgens plan.

Agnita

Duidelijke site en snelle levering.

Barend Buter

Kan beter factuur ontvangen en later blijkt dat je alsnog transportkosten moet betalen maar dat blijkt niet bij de bestelling

Boutamgharine el bachiri

Klant vriendelijk . Tips . Zowel zoon als vader heel sociaal . De klant echt tyd geven . Laten zien meedenken . Ik vind dit bedrijf een aanrader . Ik heb het mijn buren aangeraden en die zullen ook...

Marc

Goed en snel geregeld voor een mooie prijs!

Website niet actueel wat betreft beschikbaarheid producten, positief is de inspanning van het bedrijf de producten alsnog te leveren, hetgeen gelukt is, zij het tegen extra bezorgkosten

Reactie Buitenbart:

Beste Dijkstra,

Omdat het hier om een uitlopend product ging stond het product nog op onze webwinkel.
Op het moment dat uw bestelling binnen kwam bleek hier niet genoeg meer voor op voorraad te zijn om alles zonder kleurverschil/productieverschil te leveren. Wij hebben geprobeerd om via een andere producent toch nog het juiste product te leveren.

We kunnen voorstellen dat het lastig is wanneer niet bij het product wordt aangegeven dat dit uitlopend is. Hier gaan wij dan ook mee aan de slag. We waarderen het dat u aangeeft ervaren te hebben dat wij moeite voor u gedaan hebben om het op te lossen.

Jelmer Hoekstra
BuitenBart

De tegels die wij hadden besteld werden snel geleverd.

A. smit

Sympathiek en laagdrempelig

Prettig contact, vlotte levering en goede prijzen.