J.H.D. Horsman

Ik krijg vorig jaar een folder door de deur, van Buitenbart. Toen ik het bedrijf bezocht in IJsselmuiden had ik al snel een klik met dit kleinschalig opgezette familie bedrijf. Ik werd uitstekend...

Westerop

Goed. Vriendelijke en behulpzame mensen. We zijn niet voor niets weer terug gekomen voor een bestelling.

R. V

Fijne ervaring gehad met dit bedrijf. Onze verkoper Jelmer, was erg behulpzaam, had kennis van zaken en was erg fijn in de communicatie.

Anthony Overkempe

Ik werd bij Buitenbart heel klantvriendelijk behandeld. De medewerkers van het bedrijf namen alle tijd om mij te helpen met een keuze maken van de bestrating. Onder het genot van een kop koffie...

Pino Kats

Ik ben hier goed geholpen met deskundig advies.
Jelmer heeft mij prima geholpen. Geen onzin - of verkooppraatje maar duidelijke taal.

Fantastisch advies en aardige mensen.
Scherpe prijs. Wilde het binnen 4 dagen hebben; geen probleem

Materiaal is prima maar de bezorging is zwaar bagger

Reactie Buitenbart:

Beste heer Brouwer,

Wij hebben helaas geen bericht over de ontevredenheid van levering van u ontvangen.
Graag zouden wij van u horen wat hier misgegaan is, zodat we dit met de transporteur kunnen doornemen.

Wij zien uw reactie tegemoet,
Jelmer Hoekstra
Team Buitenbart

M. Swets

Matig.
Bij problemen terugvallen op de stelling dat dit in deze branche gebruikelijk is; daar heeft een particulier niet zo veel aan. Als ik in het bestelmenu een leverdatum kan selecteren (en...

Reactie Buitenbart:

Beste Mevrouw,

Allereerst hartelijk dank voor uw review.
Wij zijn het 100% met u eens dat het vervelend is als de winkelwagen niet automatisch bepaalde kosten uitrekent. Dit komt echter alleen voor, wanneer er producten van meerdere fabrieken besteld worden, en dit geven wij op meerdere plekken erg duidelijk aan.

Om toch te voorkomen dat u extra kosten moest betalen hebben wij u meerdere malen proberen te contacteren om zo met u te overleggen wat voor u de best passende oplossing was.
1. Tegels en waaltjes van dezelfde fabriek, alleen de tegels in andere hoeveelheden.
2. Tegels en waaltjes van een andere fabriek, zoals besteld, alleen dan met een extra maal bezorgkosten.

Wij hebben u echter een aantal keer gebeld + voicemail ingesproken + gemaild, maar geen enkele keer een bericht ontvangen. Wij doen dit bewust altijd telefonisch omdat dit per mail soms wat onduidelijkheden voor de klant oplevert, blijkt uit ervaring. Toch hebben we, omdat we geen reactie kregen, u erover gemaild.

We ontvingen van u op 24 augustus een reactie 'Prima om het zo te regelen'. Daarna hebben wij zo snel als mogelijk de order uitgeleverd. Sneller dan in eerste instantie aangegeven!

Betreffende de kapotte opsluitbanden; Wij hebben 's middags 15:40u een e-mail van u binnen gekregen, en de volgende ochtend 9:30u ontvingen wij deze review. We doen ons best om alle e-mails zo snel mogelijk te behandelen. Helaas hebben wij niet zo snel kunnen reageren als gewenst.

Toch willen we u graag tevreden houden en balen er simpelweg van dat u niet tevreden bent. We hebben ons uiterste best voor u gedaan, en we zullen contact met u opnemen.

Team Buitenbart

Vd Belt

Prima service en snelle levering