Robert van den Hoek

Simpel en snel te bestellen.
wwer nog achterna gebeld of alles goed gegaan was en om goed af te spreken over de leverdatum.

Va vliet

Duidelijk en goed

Aanvankelijk onjuiste informatie, maar prima opgelost

m. lokhorst-bazuin

Vlotte behandeling en afspraak

Iwan

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Edwin Kreijfelt

Klant vriendelijk. Uitstekende service.

Buitenbart is een zeer klantvriendelijk bedrijf, goede ervaring met dit bedrijf, heel sociaal meedenkend bedrijf.

Den Otter

Perfect .
Zeer goed geholpen .
En op tijd geleverd ,

Jammer dat de meneer aan de telefoon zelf niet wist of de stenen waren verzonden. Nadat ik zei dat die dag de bezorgdatum was kreeg ik nog te horen.. ja maar dan moeten ze er ook zijn. Wij gaan er...

Reactie Buitenbart:

Beste Klant,

Allereerst bedankt voor uw review!

We zijn momenteel bezig om samen met de desbetreffende fabriek een systeem op te zetten waarbij een klant beter geïnformeerd wordt over de orderverloop. Met overige fabrikanten werken wij al met zo'n systeem en wordt elke klant op de hoogte gehouden van het orderproces. Dit bevalt erg goed.

U heeft inderdaad gelijk dat we u wellicht beter op de hoogte hadden moeten houden, na overleg met het team bleek dat dit door drukte niet gebeurd is. Excuses hiervoor.

Betreffende de pallets: op onze website staat én stond bij dit product niet vermeld dat deze op pallets geleverd worden maar per pak. We zouden heel graag van u horen waar u dit gelezen heeft, dan kunnen we dit toch aanpassen.

Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback en geniet van uw nieuwe tuin!

Team Buitenbart