Ronald Galema

Mooie tegels en snel geleverd!

Particuliere

Stenen komen niet overeen met de afbeeldingen tijdens de bestelling

Reactie Buitenbart:

Beste Deniz,
Hartelijk dank voor je review.
Wij gaan de foto en informatie aanpassen !
Hartelijke groet,
Menno van Buitenbart

Tom van Golde

Super service binnen 10 stenen geregeld die bij andere een levertijd hadden van 5-6 weken.
En ik had ze dezelfde week nog inhuis????

Youssef

Top ervaring! Super medewerkers

Margôt de Vries

Beste Buitenbart,
Beste Buitenbart,
Ik vond het contact met Buitenbart ontzettend prettig. Goed advies en alles werd op tijd geleverd. Zelfs toen ik twee weken nog wat aan mijn order veranderde, was dat geen probleem. Het ging hierbij om spullen die bij jullie op voorraad waren.
Als ik weer wat aan mijn tuin wil doen dan zal ik zeker weer naar Buitenbart teruggaan.
Ik ben zeer blij met mijn nieuwe tuin.
Met vriendelijke groeten, Margôt de Vries

Het betrof de Buitenbart vestiging in Emmeloord

Fleve Advies & Realisatie bv

Netjes en correct

Yvonne Zalmijn

Ik heb de site bekeken, ziet er goed uit, maar koos voor een app te sturen voor advies. Alleen bezorging blijk via extern bedrijf te gaan, dus weet je niet gelijk bezorg dag het is aan geven in... Ik heb de site bekeken, ziet er goed uit, maar koos voor een app te sturen voor advies. Alleen bezorging blijk via extern bedrijf te gaan, dus weet je niet gelijk bezorg dag het is aan geven in welke week. Later na 2x extra contact via app werd het duidelijker. Ik zou zo weer bij het bedrijf bestellen

Edwin

Snel en accuraat geholpen, komen de afspraken na.

Jeroen

Geweldig bedrijf, ik werd goed geholpen prima service!

M.P

Goede service, geeft de juiste informatie, er wordt meegedacht. Wordt goed afgeleverd. Goed bereikbaar. Zonder langs te gaan via internet besteld.