Dennis de Leeuw

Onze ervaring met Buitenbart was perfect.

Onze ervaring met Buitenbart was perfect.

Er waren wat wijzigingen in de m2 kwa verpakking tegels, dit is ons netjes van te voren verteld. De bezorging verder ging ook helemaal naar wens, wij hadden toch wat vragen over de vrachtwagen en dit is via de mail en telefonisch perfect opgepakt en behandelt. Fijne comunicitatie. Helaas ontbrak er bij de bezorging 1x steen lijm. Ook dit na fijn contact en excuus direct opgelost. Volgende dag alsnog in huis! Alle materialen in goede staat, dank jullie wel!

Reactie Buitenbart:

Beste Dennis,
Beste Dennis,
Bedankt voor je uitgebreide review. Fijn om te horen dat wij jouw vragen goed hebben kunnen beantwoorden. Daarnaast ook goed om te horen dat je tevreden bent met de afhandeling van de ontbrekende steenlijm.
Hartelijke groet,
Team Buitenbart

Claudine

Zeer positieve ervaring! Vriendelijk in contact en zeer snelle levering.

Erik Inkelaar

Zeer vakkundig geholpen, zowel telefonisch als in de vestiging.

V krugten

Geweldig . Vriendelijk en komen hun afspraken netjes na .

Jorn Kusters

Door een wijziging in de pallet hoeveelheid zou er iets minder geleverd worden (2 tegels in totaal). Dit is netjes verrekend in de vorm van een credit. De levering liep iets minder lekker. Er was... Door een wijziging in de pallet hoeveelheid zou er iets minder geleverd worden (2 tegels in totaal). Dit is netjes verrekend in de vorm van een credit. De levering liep iets minder lekker. Er was volgens mij wat mis communicatie met de transporteur. Er was nog geen informatie verstrekt in de aangegeven levertermijn op de website. Na informatie te hebben gekregen zou het een paar dagen later worden geleverd, maar uiteindelijk toch in de vermelde levertijd geleverd. Over het algemeen dus heel te vreden!

Christian Grootenboer

Zeer goed..precies geleverd met uitstekende kwaliteit. Ook op de gevraagde datum! Zal hier weer bestellen en dit bedrijf aanbevelen bij andere mensen!

Youssef

Uitstekende service. Geen woorden voor.

Roy van Dijk

Goede uitleg en snelle levering

Gerben Kok

Correct bedrijf, komen afspraken na en zijn klantvriendelijk. Al met al een positieve ervaring.

Calis

Prettig en vakbekwaam geholpen .