J Honkoop

Ik kom zeker NOOIT meer terug bij dit bedrijf. Ik heb uiteindelijk niet de tegels gekregen die ik wilde en weken geleden al besteld had, maar moest noodgedwongen, 2 dagen voor levering (!!), ineens... Ik kom zeker NOOIT meer terug bij dit bedrijf. Ik heb uiteindelijk niet de tegels gekregen die ik wilde en weken geleden al besteld had, maar moest noodgedwongen, 2 dagen voor levering (!!), ineens andere uitkiezen.
Toelichting: we hadden een strakke planning voor de tuin, omdat het een groot project was waarbij meerdere partijen (loodgieterswerk/elekra/bestrating/hovenierswerk) rekening moesten houden met elkaar en hun beschikbaarheid. Om zeker te weten dat er GEEN problemen op zouden treden met het materiaal, heb ik alles ruimschoots vooraf stalen in huis gehaald, bij elkaar gelegd, uitgekozen en besteld. Omdat ik zeker wilde weten dat er geen misverstanden over zouden bestaan, heb ik het Buitenbart niet gemaild maar gebeld met de vraag of zij de betreffende tegels konden leveren aan me, MET DE GARANTIE dat ze uiterlijk in week 39 geleverd zouden worden. Wanneer dit niet kon, wilde ik liever verder zoeken naar een ander bedrijf. Maar nee, het was absoluut geen probleem voor Buitenbart en jazeker, dat konden ze garanderen! Ik ontving al vlot een factuur van een kleine 7500 euro, ook daarop stond het uitdrukkelijk vermeld: UITERLIJK week 39 leveren.
Wat denk je? Twee dagen voor levering word ik gebeld: 'Hoi, we hebben je tegels toch niet. Sorry. De leverancier produceert ze blijkbaar pas weer eind week 44. Wil je ze dan?' 'Nee, natuurlijk niet, dan zou de tuin al klaar moeten zijn. Daar kunnen we niet op wachten' Ik moest vervolgens nog wat stomme argumenten aanhoren ('de vrachtwagen had ook kunnen kantelen op weg naar jullie' en 'ik kan hier ook niks aan doen, het is de schuld van de leverancier') en daarna kon ik van wat foto's andere tegels uitkiezen. Toen ik aangaf dat een korting uit coulance me zeker op z'n plaats leek, kreeg ik te horen dat dat niet kon. Want ' zij moesten nu ook moeite doen zodat ik andere tegels uit kon kiezen' Ik kreeg uiteindelijk twee zakken voegkruizen gratis meegeleverd, waar we niks mee kunnen omdat die niet nodig zijn bij het leggen van deze tegels. Als kers op de taart werd de levering vervolgens op de dag zelf nog verplaatst naar weer een dag later.. iets waar ik me normaal gesproken niet druk om had gemaakt, maar nu vroeg ik me helemaal af of er überhaupt nog IETS goed gaat bij Buitenbart.
Kortom: ik ben ontzettend kwaad en teleurgesteld in dit bedrijf. Ik zou het zeker niet aanraden en kom hier nooit meer terug. Gelukkig was dit het enige wat ik bij Buitenbart heb besteld, alle andere bedrijven waar wij alle andere tegels en materialen hebben besteld, hebben wel keurig werk geleverd en daar waar er iets misging, werd dit netjes en naar tevredenheid opgelost.
Kan je van Buitenbart niet zeggen.

Reactie Buitenbart:

Beste Jasmijn,
Bedankt voor je review.
We balen ervan dat we je geen positieve ervaring hebben kunnen bieden.
We kunnen er lang en breed over praten, maar dat heeft geen zin.
Onze...
Beste Jasmijn,
Bedankt voor je review.
We balen ervan dat we je geen positieve ervaring hebben kunnen bieden.
We kunnen er lang en breed over praten, maar dat heeft geen zin.
Onze leverancier heeft ons ook beloofd tijdig te kunnen leveren, en daar gaan wij vanuit. We hebben ons best gedaan om toch nog op het laatste moment met een passende oplossing te komen, maar dat heeft helaas niet kunnen bijdragen aan een positieve ervaring.
Ik ben het absoluut met je eens dat wij een aantal grote steken hebben laten vallen. Wij leren hier ook van. We bieden je hierbij dan ook onze excuses aan voor hoe alles is verlopen.
Wanneer je het op prijs stelt, leg ik graag nog eens contact met je om het één en ander te bespreken.
Ik hoop toch dat je desondanks toch kunt genieten van je nieuwe bestrating.
Hartelijke groet,
Jelmer van Buitenbart

H. Folkers

Een vriendelijke behandeling bij de bestelling en een hele fijne meedenkende chauffeur bij de levering.

Wim van Dijk

Zeer tevreden

Voru Bouwservice

Uitgebreide info op de website. Het product is precies zoals vermeld.

Wendy Timmermans

Prettig

Familie Hoogendam

Voor onze patio in de achtertuin waren wij op zoek naar een mooie maar goedkope buitentegel. Deze vonden wij bij Buitenbart. Gelijk besteld en de tegels latten binnen een week bij ons voor de deur.... Voor onze patio in de achtertuin waren wij op zoek naar een mooie maar goedkope buitentegel. Deze vonden wij bij Buitenbart. Gelijk besteld en de tegels latten binnen een week bij ons voor de deur. We hoeven ze nu alleen nog zelf op de goede plaats te leggen.
Een mooi product voor een lage prijs met een super service!

Schel

Netjes, snel, klantvriendelijk

Erik Slofstra

Snelle levering en goeie service

Olga van Ewijk

Prima bedrijf goede en snelle bezorging.