Saskia Komen-Abbing

Prima!

Pluspunten

Overzichtelijke site, kregen keurig een mailtje dat bestelling was verzonden en is netjes op tijd geleverd.

Kimberley

Heel mooi, snelle levering.

Pluspunten

Super mooie tegels. Helaas hier en daar een kleine beschadiging maar ik erger mij hier niet aan. Door het kliksysteem lagen de tegels in no-time en het geeft een fantastische uitstraling. Ik kijk nu... Super mooie tegels. Helaas hier en daar een kleine beschadiging maar ik erger mij hier niet aan. Door het kliksysteem lagen de tegels in no-time en het geeft een fantastische uitstraling. Ik kijk nu met plezier naar ons balkon

A Buls

Mozaiek tegels

Pluspunten

duidelijke site, vlotte levering en overzichtelijke nota.

M. Van der Drift

Goede service.

Pluspunten

Goed bereikbaar. Denken met je mee. Proberen het product zo snel mogelijk bij de klant te krijgen. Vriendelijke medewerkers.

Rja Van Rooij

Composiettegel

Pluspunten

Perfect

Ludo Huysmans

Bestelling

Pluspunten

Volledig in orde

Martin Scholtens

Composiettegels

Pluspunten

De tegels zijn prima, de aflevering was goed, dus tevreden.
In de pallet zat echter boktor en dat is niet fijn, als je een oud huis hebt met veel hout er in.

Ludo Huysmans

Cappuccino

Pluspunten

Ok zonder problemen

B Haftka

Top

Pluspunten

kortom alles correct klasse

Inge

Kliktegel cappucino en composiet bruin

Pluspunten

Eerder een proefset tegels ergens online besteld en dit was om te huilen, dus we waren een beetje huiverig voor deze poging. Alles overtroffen! Wat een gave kliktegels, nog even puzzelen naar een... Eerder een proefset tegels ergens online besteld en dit was om te huilen, dus we waren een beetje huiverig voor deze poging. Alles overtroffen! Wat een gave kliktegels, nog even puzzelen naar een mooi patroon maar deze komen in onze voortuin te liggen. De marmer stenen zijn ook echt stenen, en de combi bruin composiet met steen is prachtig. Gebeld met een aantal vragen en gevraagd om een specifieke foto/patroon, dit was geen probleem en werd dezelfde dag nog per e-mail verzonden. Een echte aanrader!