Ef Karman

Alleen via het web besteld, dus eigenlijk geen mening.

Pluspunten

Geen fouten bij de levering. Dus 5 sterren. Maar ook geen contact met het bedrijf Kauffliesen gehad. Dus eigenlijk heb ik er geen mening over. Maar ja. Hopsakee. Niet te krenterig doen.

Kroezen

Product top, levering slecht

Pluspunten

Over het product zelf ben ik zeer tevreden! Ook het contact met Tuintegelshop voorafgaand aan de aankoop was aangenaam. De levering was echter een ander verhaal. De dag voor de levering kreeg ik een... Over het product zelf ben ik zeer tevreden! Ook het contact met Tuintegelshop voorafgaand aan de aankoop was aangenaam. De levering was echter een ander verhaal. De dag voor de levering kreeg ik een sms’je dat er binnen een bepaald tijdsbestek geleverd zou worden en dat er een half uur van tevoren gebeld zou worden. Ik heb voor dat tijdstip mankracht geregeld, aangezien ik op 3 hoog woon zonder lift en ik de ondervloer nooit in m’n eentje naar boven zou krijgen. De chauffeur was er ruim 1,5 uur te vroeg en heeft niet een half uur van tevoren gebeld. Ik stond daar dus in m’n eentje. Daar had de chauffeur maling aan. Dat de chauffeur niet helpt mee naar boven tillen, is niet meer dan logisch. Maar zelfs toen ik vroeg of hij er dan eventjes bij kon blijven staan als ik heen en weer zou lopen, omdat het anders gestolen kon worden, was hij niet bereid mee te denken. Sterker nog: hij liep al mompelend weg en liet me staan. Ik had wat meer flexibiliteit van de chauffeur verwacht, aangezien hij er én te vroeg was én niet een half uur van tevoren had gebeld

Matthieu van Nispen

Ligt netjes en snel

Pluspunten

Makkelijk aan te leggen. Valt/haakt ook goed in elkaar zodat alles als 1stevige vloer ligt. Kwam met de maten ook perfect uit op mijn balkon, en het oogt heel mooi. Ben er erg blij mee!

Hugo Schepers

Extreem snelle levering

Pluspunten

Bizar snel en goed verpakt geleverd. Mooie stenen om een buitendouche te maken!

A Schuurman

Fijne online service

Pluspunten

Na een monstertegel en telefonisch overleg de tegels besteld. De monster tegel is niet gecrediteerd terwijl dit wel op de website staat. Verder top service!

M Siebel

Perfect

Pluspunten

Supersnelle levering van de monstertegel.
Uiterst vriendelijke klantenservice.
Top!

M Siebel

Zeer tevreden

Pluspunten

Snelle service, behulpzaam en vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.

T.F. van der Zee

Mooi product, snelle levering.

Pluspunten

We hebben een monster besteld en binnen een paar dagen ontvangen.
De kwaliteit van de tegel en de stenen voldoet prima, we gaan hier zeker meer van bestellen.

Nathalie De Munter

Mooie steentjes

Pluspunten

Vandaag besteld, morgen geleverd, ben blij met klantenservice en snelle levering.

Monica Gloudie

Service en kwaliteit

Pluspunten

super alles geleverd echt netjes top kwaliteit aanrader!!!!!!