Tanja Lakeland Holzhaus

Prachtig profduct, fijn advies en strakke prijs

Pluspunten

Hele fijne service en advies, tijdige levering en prachtige mozaïeken tegels besteld - wij gaan zeker ook voor balkon en badkamer hier bestellen - TOP!

MMAH Verreijt

Prima!

Pluspunten

Online een drainagetegel besteld en een paar dagen later netjes thuis bezorgd. Echt heel netjes en goede service.

M Spaanjaars

Shop review

Pluspunten

levering op tijd, dag na bestelling.

Lyda Benniks

Supermooie tegels

Pluspunten

We hebben de marmeren drainagetegels besteld. Goede levering. Ze zijn supermooi en waterdoorlatend. Wij zijn heel tevreden.

Lyda Benniks

Pluspunten

We hebben een monstertegel besteld. De volgende dag bezorgd.

Willem

Geweldige service

Pluspunten

Na een aantal x telefonisch contact te hebben gehad voor advies de tegels besteld. Had ze 2 dagen later al binnen en super vriendelijk geholpen aan de telefoon. Nu aan de slag ermee

Guy

Perfect

Pluspunten

Heb dakterrastegel grijs 30*30 cm net geplaatst ,plaatsing gaat snel en tegels zijn makkelijk door te slijpen met diamantschijf ,ziet er prachtig uit , ook prima service van het personeel hebben... Heb dakterrastegel grijs 30*30 cm net geplaatst ,plaatsing gaat snel en tegels zijn makkelijk door te slijpen met diamantschijf ,ziet er prachtig uit , ook prima service van het personeel hebben een antwoord op al u vragen ,levering ging prima en netjes verpakt op een pallet 230 tegels, bedankt Tuintegelshop

S.J Koot

Aan te bevelen

K. Thomann Stelling

Eenvoudig bestellen en snelle levering

Ger Lammers

Rubber matten

Pluspunten

Goed product voor een nette prijs