Jansen

Review Jansentuin

Pluspunten

Snelle service en geweldige kwaliteit, ik blijf terug komen.

Guy Genyn

Mooi product

Pluspunten

We hebben een monster besteld
De kwaliteit van de tegel is prima, we gaan er zeker van bestellen.

A.A Bakker

Aanrader

Pluspunten

Service en product .. beide uitstekend!

D Bons

5 sterren

Pluspunten

Goed bedrijf

AJ Roelofs

Mooie producten, snel geleverd

Pluspunten

Erg tevreden met het product dat ik besteld heb. Ik werd goed op de hoogte gehouden en kreeg het product snel thuisbezorgd

A Roozemaal

Goede service en snelle levering

Pluspunten

Wij zijn erg tevreden over de service en de snelle levering van het door ons bestelde product

Jose

Super service!

Pluspunten

Goede kwaliteit, snelle verzending, zeer klantvriendelijk!

Jose

Prima!

Pluspunten

prettige communicatie, snelle levering
Aanrader!

Ef Karman

Alleen via het web besteld, dus eigenlijk geen mening.

Pluspunten

Geen fouten bij de levering. Dus 5 sterren. Maar ook geen contact met het bedrijf Kauffliesen gehad. Dus eigenlijk heb ik er geen mening over. Maar ja. Hopsakee. Niet te krenterig doen.

Kroezen

Product top, levering slecht

Pluspunten

Over het product zelf ben ik zeer tevreden! Ook het contact met Tuintegelshop voorafgaand aan de aankoop was aangenaam. De levering was echter een ander verhaal. De dag voor de levering kreeg ik een... Over het product zelf ben ik zeer tevreden! Ook het contact met Tuintegelshop voorafgaand aan de aankoop was aangenaam. De levering was echter een ander verhaal. De dag voor de levering kreeg ik een sms’je dat er binnen een bepaald tijdsbestek geleverd zou worden en dat er een half uur van tevoren gebeld zou worden. Ik heb voor dat tijdstip mankracht geregeld, aangezien ik op 3 hoog woon zonder lift en ik de ondervloer nooit in m’n eentje naar boven zou krijgen. De chauffeur was er ruim 1,5 uur te vroeg en heeft niet een half uur van tevoren gebeld. Ik stond daar dus in m’n eentje. Daar had de chauffeur maling aan. Dat de chauffeur niet helpt mee naar boven tillen, is niet meer dan logisch. Maar zelfs toen ik vroeg of hij er dan eventjes bij kon blijven staan als ik heen en weer zou lopen, omdat het anders gestolen kon worden, was hij niet bereid mee te denken. Sterker nog: hij liep al mompelend weg en liet me staan. Ik had wat meer flexibiliteit van de chauffeur verwacht, aangezien hij er én te vroeg was én niet een half uur van tevoren had gebeld