Sandra

Teleurstelling

Het begon zo goed, leek zo vlot en fantastisch te gaan verlopen die retour van een slecht werkend artikel, maar wat een teleurstelling bleek de realiteit !!!!
Foutief doorgegeven retouradres, een heel gehannes heen en weer met het retourbedrijf, zorgen dat er iemand op de juiste plek was om het artikel terug te geven ... .
Zonder communicatie een nieuw artikel verstuurd dat net zo slecht werkte als het eerste.
Weer retour laten halen, weer zorgen dat er iemand thuis was voor de koerier, hopend op een vlotter verloop dit keer.
In duidelijk verstaanbare niet weerlegbare taal een terugbetaling gevraagd.
Bevestiging gekregen dat de retour goed aangekomen was en de terugbetaling binnen 5 werkdagen zou gebeuren.
12 werkdagen later nog niets, terug gemaild waarop het antwoord dat het meteen teruggestort geweest was.
Na vraag om bewijs hierrond daarop moeten terug komen en gezegd dat het dan nu net terug gestort was.
Ik hou mijn hart vast of dit ook echt op mijn bankrekening gaat verschijnen.
Bij deze plechtig beloofd: nooit ofte nimmer meer !

Reactie Tuinslang.net:

Geachte Klant,

De defecte producten bleken helaas vanuit een serie te komen met fabrieksfouten. Dat verklaart het feit dat ook het tweede product defect bleek te zijn. Excuus hiervoor. Het geld is inmiddels teruggestort. Excuus voor de vertraging hiervan.

Team Haxo-Retail

Snelle levering tuindouche

De bestelling is snel en correct geleverd. Op een vraag via mail werd direct geantwoord

Lammie

Oke

Niks op aan te merken. Liep zoals verwacht

Berrie

Zeer lange levertijd

Maandag 28 juli bestelling geplaatst, zou circa 3 dagen duren. Nu inmiddels 2 weken later nog steeds niets ontvangen. Wordt naar mijn mening ook zeer slecht teruggekoppeld. Niet erg om langer te wachten als de leverancier mij dan wel pro actief op de hoogte houdt van de status.

Reactie Tuinslang.net:

Geachte heer Berrie,

Onze excuses voor de slechte terugkoppeling. Door de combinatie van de vakantieperiode en de enorme drukte hebben we helaas niet altijd even snel kunnen terugkoppelen als normaal. Graag zouden we contact met u op willen nemen. U kunt uw telefoonnummer en ordernummer mailen naar info@haxo.nl. We zullen dan gelijk contact met u opnemen en een passende oplossing te vinden. Nogmaals, onze excuus.

Watertimmer probleem zeer correct opgelost!

Voor de vakantie nog even een elektronische water timmer besteld met regen sensor. Helaas bleek dat de informatie op de pagina niet correct was en ik er een zonder water sensor ontving. Dit gemeld waarop de verkeerde terug gestuurd moest worden en wij alsnog de correcte opgestuurd kregen...zonder extra kosten! Zeer goede service dus!

Gerrald Beute

Even een regenton bestellen...

Een duidelijke website, waardoor producten makkelijk te vinden zijn.
Levering wel 2 dagen later dan voorspeld, maar dat mag de pret niet drukken.
Communicatie van de medewerkers was zeer correct.

Een aanrader wat mij betreft!

Van Lunssen

Slechte zaak!

Op 4 juni een regenton besteld, zou 6 juni geleverd worden door een transportbedrijf. Hele dag zitten wachten maar niemand gezien. Na pinksteren contact opgenomen met transport bedrijf maar die zei niet aangeleverd door tuinslang.net. Toen weer met Haxo gebeld is verzonden zeggen ze wacht even deze week af. Ik netjes wachten maar tot op de dag van vandaag 16 juni nog niets geleverd. Gelukkig gekozen voor after pay!!

Capiteijns

Nalevering vloeibare gazonmest

Mijn bestelling was voor WOLF vloeibare mest, te leveren met sprayfles. In eerste instantie werd echter de navul flacon geleverd. Na telefoontje werd binnen vier dagen dit probleem
recht gezet in die zin dat de sprayfles met inhoud gratis werd nageleverd. Chapeau!!!

Eric

Geweldige sevice

In 08/2012 een solaris deluxe buiten douche gekocht.
nu was de douche kop kapot gevallen.
gemaild of dit onderdeel los te verkrijgen was, en ja hoor.
ze hebben me een nieuwe kop opgestuurd en dit wel nog onder garantie.
gratis thuis geleverd in belgie
Van service gesproken ! !

Hoekstra

Prima Ding

Regenton en regentonstandaard gekocht.